Anonymous
28. 3. 2018 07:07
|
Žádný zázrak se se zatím nekoná. Ale alespoň tohle nevykazuje příznaky totálního krajinářského neumětelství a bezobsažnosti jako ta předchozí (a další předchozí). Takový slušně udělaný školní případ. Techniky zvládnutý. Trošku vadí světlý levý horní roh. Dal bych přednost převodu do BW _____________________________________ snad tedy odlepení se ode dna (i bodového)
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
28. 3. 2018 10:55
|
Vcelku ano..., LHR ruší, ale to by vyřešilo narovnání fotky(letí hodně doprava-nejmně o 4°). Asi by bylo k lepšímu, i přiříznutí nahoře(?). Trochu bych prosvětlil ve stínech(hlavně kvůli spodku, nebo jen spodek). V kontrastní BW bude dramatičtější a paprsky lépe vyniknou, ale v barvě je OK též.
|
Hodnocení: |
|
subal
28. 3. 2018 18:54
|
Ořez shora a vlevo by jí prospěl....
|
Hodnocení: |
|
oko-nomada
28. 3. 2018 21:44
|
|
Hodnocení: |
|
jan.nos
28. 3. 2018 21:51
|
VP a subal: nad barevnou i jasovou úpravou jsem přemýšlel a nic lepšího jsem bohužel nevymyslel, ale takhle se mi také úplně nelíbí. O LHR vím, ale říkal jsem si, že ho nechám jako jakousi "protiváhu". Hádat se nebudu, ale náklon doprava si myslím, že není. Jinak dík za komenty.
|
|
|
Vlastimil Pibil
28. 3. 2018 22:22
|
Taky se nechci hádat(a není to zde, až tak důležité), ale zkus si fotku pootočit o 4°doleva a pak si, v plném rozlišení, dej mřížku a porovnej svislice s kmeny stromů, ve středu snímku(tam by to mělo být rovně - u krajiny vždy a lépe i u ostatních snímků, pokud není náklon záměrem) a to i při náklonu objektivu, jak dolu, tak nahoru a při "vodorovném" držení osy objektivu, v celé šíři snímku(pokud to nebude extrémní širokáč-rybí oko).
|
|
|
Anarki3
28. 3. 2018 22:23
|
|
Hodnocení: |
|
Anarki3
28. 3. 2018 22:26
|
pan Nose namiesto riesenia cudzich konalov odporucam zamysliet nad vlastnov srakorov
|
|
|
jan.nos
28. 3. 2018 22:31
|
VP: možná máš pravdu, ale tady jsou ty kmeny tak krátké, že to dle mého nelze podle nich přesně určit. Fotku jsem rovnal podle toho "spodního" horizontu (stejná pixelová vzdálenost vpravo i vlevo...) A3: :-D
|
|
|
Vlastimil Pibil
28. 3. 2018 22:54
|
A to Tě nenapadlo, že spodní horizont nemusel být vodorovný, ale mohl se svažovat? Pro Tebe bude asi nejlepší, vodováha na stativu... (stromy někde, taky rostou šejdrem).
|
|
|
jan.nos
28. 3. 2018 22:58
|
To mě samozřejmě napadlo, stejně tak i to, že stromy nerostou rovně, ale zároveň jsem žádný nepřirozený náklon nezaregistroval, a proto je jak je. Ale radši už "budu pokorný" :-D
|
|
|
Anonymous
28. 3. 2018 22:59
|
Hoši, co takhle ještě vzít do hry úběžník :-) A máte to tu uběhnuté až do rána :-)
|
|
|
By the way
28. 3. 2018 23:09
|
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
28. 3. 2018 23:14
|
Asi bude lepší, věnovat více času "zásobníku fotek" a jejich postupnému vystřelování, v krátkých dávkách: ra,ta,ta,ta..., ra,ta,ta,ta... Lepší jak Kalašnikov...
|
|
|
alcapone1
1. 4. 2018 22:40
|
Nelíbí se mi expoziční nevyrovnanost zem-nebe. Když si teda domyslím prosvětlený spodek, začne mi vadit obloha, ta by se v editoru, pokud to byl RAW dala "přibarvit" zvýraznit modrou, která tam byla (možná v RAWU ještě je). Jinak chce to často fotit, ono se to pak nějak poddá )
|
|
|
Anonymous
7. 4. 2018 23:28
|
|
jan.nos
7. 4. 2018 23:47
|
Jeřábku, jen takovej skromnej dotaz... Co je na mých dvou komentech pod fotkou, na kterou právě odkazujete, za "sprostého a nehorázného"? Že by hájení názorů odlišných od Vašeho??????
|
|
|
Anonymous
7. 4. 2018 23:50
|
TOHLE "s.v: myslím, že se nikomu za vlastní názor omlouvat nemusíte. Myslím, že máte pravdu a napsala jste to dobře." a kontext si tam dohledejte.. ____________________________________________________________ Vydržím dost, ale Vaše drzost je za lajnou dlouho neviděnou..
|
|
|
Vlastimil Pibil
7. 4. 2018 23:53
|
J-J: TEDA OD VÁS JE POVAŽOVÁNÍ ČEHOKOLIV ZDE, ZA SPROSŤÁRNU VŮČI VÁM(PO TOM, CO ZDE UŽ DLOUHO PŘEDVÁDÍTE), VÁŽNĚ VELICE ÚSMĚVNÉ(HOŘCE ÚSMĚVNÉ).
|
|
|
jan.nos
7. 4. 2018 23:53
|
Ne ne ne... To spíš Vaše.
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2018 00:01
|
J-J: P.S.: VAŠE KOMENTŘE JSOU NĚKDY(dost často a to také vydržím dost) "ZA LAJNOU", JENŽE TO VY ZŘEJMĚ NEVIDÍTE A CHYTÁTE KAŽDÉHO JINÉHO ZA SLOVÍČKA A PŘITOM SE SÁM CHOVATE JAKO HULVÁT... NĚJAK SE VÁM VYTRATILA SEBEREFLEXE, NE?
Zde by naprosto mstačilo, dodržovat pravidla DA a chovat se "v jejich duchu" a nebylo by zde, co řešit.
|
|
|