Anonymous
8. 4. 2018 22:38
|
vyrovnat asi o dva stupně a pět minut po směru hodinových ručiček převod do BW a dole bych tak 15% intenzivně řezal možná by se i asi pět řádků retušovat dalo
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2018 23:12
|
Tady by to asi chtělo fakt řezat..., ale ne fotku. Ahoj...
|
|
|
slavusa
9. 4. 2018 06:29
|
to je v ..... a mně osobně vadí když pravda a láska zase jednou nezvítězila...
|
|
|
Ivan 76
9. 4. 2018 08:25
|
Ale neodchádzaj...treba to brať z nadhľadom. Foto páči.
|
|
|
asile
9. 4. 2018 10:11
|
fotka se mi líbí, jen bych ji tochu ztmavila
|
|
|
francoaise
9. 4. 2018 15:16
|
A co kdyby jsi Jane Nose místo toho kňoukání a kňučení, zašel někam do obchodu nakoupil odbornou literaturu a začal na sobě fotograficky pracovat. Najít si svoji cestu kterou se chceš ubírat. Začít studovat opravdové mistry fotografie a a učit od nich. Potenciál na to máš.Tuhle práci za tebe nikdo neudělá.Tak nefňukej,makej a pak se s námi o to poděl.Čus.
|
|
|
jokr7
9. 4. 2018 17:43
|
tedy mohu li shrnout některé předchozí komentáře k popisku pod fotografií "fakt řezat, pravda a láska, třeba to brať z nadhľadom" tak se mi zdá smysluplný jen komentář francoaise
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2018 19:08
|
jokr7: Teda Josefe, že zrovna Tobě bude "nadsázka" cizí..., to jsem fakt netušil.
Jasně, že se to musí brát s nadhledem, protože jinak by jsme se tady asi "pozabíjeli", jak to tak někdy vypadá... Myslím, že jsme si to tady už "vyříkali" a nic nového k tomu asi nikdo už nevymyslí(i když lhát se dá do alelujá a věčně vyvracet lži a polopravdy, mě už taky nebaví). Ať si každý myslí co uzná za vhodné(podkladů pro to, jak se věci skutečně mají, je zde dostatečně, i bez těch smazaných fotek všemi zůčastněnými i nezůčastněnými). Pokud chce někdo pokračovat, tak klidně může(ale slušně, konstruktivě, pravdivě a především k jádru věci, by to chtělo a s dodržováním pravidel DA a v jejich duchu).
Máš pravdu v tom, že tohle byl první smysluplný komentář francoaiseho zde, za poslední dva, tři dny...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 19:20
|
Podle toho co pan Pibil píše o nadhledu je on jen nějakým magorem najatý provokatér...s nadhledem...
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2018 19:27
|
j-j: Snad by tak i mohlo být..., ale vážně jte si mně nenajal(to bych o to asi, něco věděl...)
Koukám, že jste dosud nepochopil,co je naprosto základní příčinou těchto tahanic: t.j.: VAŠE NEHORÁZNÉ "VMĚŠOVÁNÍ SE" DO KOMENTÁŘŮ A HODNOCENÍ U CIZÍCH FOTEK A VAŠÍ NESCHOPNOSTÍ RESPEKTOVAT JINÝ NÁZOR NA FOTKU, NEŽ JE TEN VÁŠ! DEJTE SI TOHLE V HLAVĚ DO POŘÁDKU A ŽÁDNÉ PODOBNÉ SVÁRY TADY NEJSPÍŠE NEBUDOU.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 19:32
|
Kdepak, DA podle pana Pibila (Pibilaréna) rozhodně nebude :-)
|
|
|
francoaise
9. 4. 2018 19:38
|
Ty si to fakt neodpustíš viď Pibile, jak to jde tak tu kudlu ze zadu do zad pošleš viď.A teď to začne na novo.Kdyby jsi už držel hubu tak by bylo o dva komentáře pod fotkou míň uvědomuješ si to?
Ty jsi opravdu nebezpečný sám sobě.
|
|
|
shimmell
9. 4. 2018 19:41
|
.. pokud chceš odejít, je to Tvoje rozhodnutí, ne nikoho jiného, to jsou jenom výmluvy. Nechceš závodit a spokojíš se se stovkou za 20 vteřin, i když bys mohl jí mít za 15. Můžeš mít vrcholového trenera, to už tak bývá že dobří treneři jsou tvrdí - a on se s nikým nemaže. Je pravda, že některé komentáře je potřeba překousnout - ale může ukázat jednu z možných cest k něčemu víc než co dělá pokročilá obsluha fotoaparátu. na fotce já osobně toho moc nevidím, nefotil bych. mmch proč si necháš říkat Nos, když jsi Nosek? ,-)
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 19:53
|
shimmel: "závodit" opravdu nehodlám. Focení mám jako koníček, a sem občas něco dám, co se mi zdá povedené. Názory beru, ale pokud se to zvrhne v osobní útoky, tak to fakt už neberu. To, že mi tady vyčítají souhlas nebo zastání se někoho jiného, případně to, že se snažím hájit svoje foto, mi vadí. Už jsem pana Jeřábka žádal, aby mě oslovoval příjmením, ale jsem pro něj nula, takže jsem už na furt "dlouhej Nos"... A hájit se už nebudu...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 20:08
|
|
No21
9. 4. 2018 20:17
|
neházel bych flintu do žita...
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2018 20:22
|
j-j/francoaise: Pokud tady bude DA podle Jeřábka a Anarkiho 3, tak Pán Bůh s náma...(ty to takhle, rozhodně nevylepšíš). Ono by bohatě stačilo, dodržovat pravidla DA a chovat se v jejich duchu!!!
fr.: Proti Tvým hnusným výpadům vůči mně(taky ses "do toho" nemusel vůbec plést a bylo by tady o cca 15 hnusných komentářů méně celkově(si je po sobě přečti) a LEŽ na LEŽ k tomu. Takže kdo tady komu vráží a vrážel "kudlu do zad", je velice diskutabilní, když Tě takováto "drobnost" pohoršuje!? Ty můžeš cokoliv ale Tvého veličenstva se nikdo mesmí dotknout? Se fakt vzpamatuj a riď se tím, že jak chceš, aby se ostatní chovali k Tobě, tak se tak chovej Ty k nim!
|
|
|
Anarki3
9. 4. 2018 20:25
|
Tak ste sa tu zišli pibil a nose to je teda pokoukaní - fuj do grcania mi je z vás... pane Nose fotka za 1
|
|
|
Ivan 76
9. 4. 2018 20:58
|
Ja som skôr za pozitívny prístup...nie za tvrdé zhadzovanie práce autora. Sme,ako deti...karhaj ich za každú chybu,alebo nedostatok,ale to im len ublíži. Pochváľ aj malý úspech,alebo dobrú vec a pomôže to...také hádzanie neplavca do vody neuznávam. Nedostatky fotky sa dajú pomenovať aj slušne.
|
|
|
jokr7
9. 4. 2018 21:03
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 21:11
|
Ivane, nevytvářejte si tu alibi: Jste na Galerii a podle toho by se měla očekávat alespoň základní úroveň vnímání kvality fotografie a sebereflexe v tomto směru. Fejzbuuk je někde jinde a domácí rodinná alba také. Že jste si zvykli je věc jiná. Místo toho tady ne zrovna zřídka řešíme první hodinu v kroužku fotografování první třídy základní školy. Tedy si tu nestěžujte na zacházení. Je korektnější než by se mohlo zdát a nekorektní chvalitebné pindy pana Pibila či jemu podobných jsou tím, kvůli čemu byste tady měli protestovat. Škodí a k ničemu nikoho nevedou, nikam neposunou.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 21:18
|
Ivane ještě dodatek: Uvědomujete si, že průměrná známka je tu dnes někde kolem osmi bodů? Přijde Vám to normální, že tak úžasní fotografové tu řeší takové základní věci (místo co by se zaobírali zejména obsahem) a ještě jsou naštvaní, když uslyší realitu na rovinu?
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 21:20
|
J-J: Ok, tak jsem si to teda (znova) přečetl a... nevidím tam žádné moje pochybení, jen názor na fotku... Nikomu žádný bulíky na nos nevěším. To že se Vás dotýká to, že se Vám dovolil někdo postavit, je Váš problém OK, Vám vadí moje stěžování si, mě zase Váš přístup. A jsme si "kvit"
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 21:22
|
Pane Nos, tam je vidět, že je to s Vámi jako s kozou na ledě. Doporučuji ještě teď než poslední roztaje vyzkoušet.... a můžete se tu čílit, že je to osobní jak chcete..
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 21:27
|
No a co? Tak všechno neznám no. Vy jistě také ne. Všichni jsme jen lidi. Je to tu veřejná galerie, zřídit účet si tu může kdokoli, a tak se občas někomu něco nepovede no... Když Vás "neodbornost" nebo "nekompetentnost" tolik pohoršuje, tak sem nemusíte chodit.
|
|
|
Ivan 76
9. 4. 2018 21:29
|
|
No21
9. 4. 2018 21:30
|
myslím, že i pro malý digirybníček je zubatá štika prohánějící zlenivělé kapříky ku prospěchu...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 21:32
|
Pane Nos, chovejte se na galerii podle toho kolik toho znáte a podle toho kolik se toho chcete naučit (to nejde samo, proto musíte něco udělat a ne fňukat, když si máte někde stáhnout z webu něco k lepšímu pochopení). Pak to bude OK. Hlídejte si aby Vás pan Pibil nekazil a nezatahoval do jeho pletichaření a bude to ještě lepší... Dobrou noc
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 21:40
|
Pane Jeřábek, tak když už jsme u toho, co je špatně na tom mým prvním komentáři u té francoaiseho fotky, kde jsem fotku pochválil, a řekl jsem, že se mi líbí bokeh? To jsem si fakt za těchto pár slov vysloužil tolik posměchu? Jaké vážné "nekompetentnosti" jsem se dopustil těmito slovy? Nezlobte se, ale já myslím, že žádné... A když už mi teda říkáte, že se mám učit tak... Samozřejmě, nějakou literaturu o fotografii doma mám (hlavně po nevlastním dědovi), něco málo z toho jsem již i přečetl, ale samozřejmě jde hlavně o to, že mám nějakou práci, co mě živí, a opravdu není možné, abych dlouhé hodiny studoval něco, co mám jen tak "pro radost"...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 21:45
|
Tak pane Nos, pokud tam vnímáte "tolik posměchu", tak to myslím, že to je Váš problém a nebude to tu pro Vás vůbec lehké...
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 21:46
|
OK... teď ještě to vysvětlení, čím jsem tam tak hrozně pochybil, prosím...
|
|
|
sluník
9. 4. 2018 21:49
|
Tak a další předem zhola zbytečná
diskuze o hovně hovnu hovnech...
Dejte si studenou koupel
a teplý froté ručník
Dle páně Kneippa
prospívává při těchto stavech
též třít přirození bylinným olejíčkem...
BTW. nekončit nevzdavat
jen pozastavit a dechu nabrat...
|
|
|
Anarki3
9. 4. 2018 21:51
|
pane Nose ja viem v čom je chyba. ale sľubil som, že už budem ticho inak ak sa nevoláte pane Nose, lebo nechcem vas uraziť, fakt. tak mám písať pane Nos?
|
|
|
Ivan 76
9. 4. 2018 22:05
|
JJ,ale uvedomte si,že priemerné hodnotenie nič nehovorí. Ja nehodnotím fotky,ktoré ma neoslovia...preto nedávam 1-6. Nemám na to čas ani chuť všetko komentovať a bodovať.Preto 7-10. Inak dával som na Zeropixel...tam je to samé 5.To je max. známka...to som pozeral za čo sa to dá dostať. Tu je to o dosť drsnejšie,ale spravodlivejšie.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 22:07
|
Vysvětlení chcete pane Nos? To Vám tak přímo nedám ale: Koukněte pod tu vypovykanou fotku pohybově rozostřené vody pana Pibila (kde jste se tak hezky předvedl) a tam dnes JOKR dal dnes odkaz do jiné galerie na článek jednoho PANA FOTOGRAFA. Ten článek si pečlivě přečtěte a nehleďte, že podle data vzniku není aktuální. Je a s časem ještě na aktuálnosti jaksi nabyl vypovídací hodnoty.. Snad pochopíte..a snad i ten Sluník pochopí, jak tak koukám...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 22:11
|
Ivane, zkuste tu tak týden dávat body v celém rozsahu stupnice padni komu padni: Myslím, že následky Vás přivedou k většímu pochopení toho co tu říkám. Chce to vyzkoušet, zažít.... :-)
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2018 22:34
|
j-j: Mh... tak to pak jo..., arogance a váš výsměch a sprosťárny + osobní útoky Anarkiho3 a vám podobných, tady vychovají novou generaci výborných fotografů??? To spíše mnohé odradíte od DA, neli od focení. Nikdo tady asi nebude nic mít, proti ukázce, jak "správně fotit"(ať Ti dobří vkládají fotky, jako příklady toho, jak to má vypadat), což bude nejlepší pro "poučení". Dobře míněná rada se dá udělit i slušně, bez výsměchu, ironie, hrubého sarkasmu a pod. a takovou jistě každý soudný, v pohodě přijme. Ale právě formou, jakou ty "rady dáváte", jste to pane Jeřábku vzal, za dost špatný konec. I DOBŘE MÍNĚNÁ RADA, KDYŽ JE UDĚLENA AROGANTNĚ, CASTO HRANIČÍCÍ S OSOBNÍ URÁŽKOU, SE NEJSPÍŠE MINE ÚČINKEM, PROTOŽE TO HULVÁCKÉ PODÁNÍ, ZCELA PŘEBIJE "UŠLECHTILÝ ÚMYSL"(JE-LI TAM NĚJAKÝ) SKUTEČNĚ PORADIT A POMOCI.
A PAK, "ZADUPÁVAT NĚKOHO DO ZEMĚ" ZA TO, ŽE MÁ ODLIŠNÝ NÁZOR NA KONKRÉTNÍ FOTKU(Y) A PROSAZOVAT JEN TEN SVŮJ, JAKO JEDINÝ SPRÁVNÝ, TO JE TAKÉ ZCESTNÉ. ON SPRÁVNÝ PŘÍSTUP, BUDE NĚKDE "UPROSTŘED" A URČITĚ JE LEPŠÍ ŘEŠIT FOTKY, NEŽ PODOBNÉ AROGANTNÍ HÁDKY, JAKO V POSLEDNÍ DOBĚ ZDE. BYLO BY DOBRÉ, KDYBY TI(NEJ)LEPŠÍ FOTOGRAFOVÉ NA DA, VÍCE KOMENTOVALI A HODNOTILI FOTKY A VĚTŠINOVÝ NÁZOR TĚCH ZKUŠENÝCH, BY SE TAK PROSADIL ZCELA PŘIROZENĚ. A CO SE BODŮ TÝKÁ, TAK TY V KONTEXTU S VAŠÍ "ÚDAJNOU SNAHOU, VYCHOVAT ZDE LEPŠÍ FOTOGRAFY A POSUNOUT JE DÁL", JSOU ZCELA PODŘADNÉ, ALE ČASTO MNĚ PŘIPADNE, ŽE JE TO TO HLAVNÍ, CO ZDE "ŘEŠÍTE", ALE STEJNĚ NEVYŘEŠÍTE!
Já svůj názor na fotky nikomu nenutím(nemusí být vždy v souladu s vaším názorem, nebo snad MUSÍ????), ale nikdo mě nebude upírat právo, tento názor svobodně vyjádřit, což Vy upíráte!!! Tak kdo pak zde nedokáže přijmout jiný názor(NA FOTKU), nebo ho alespoň hulvátsky nenapadat???
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 22:46
|
j-j: tady taky žádné moje pochybení nevidím. Jen vím, že jsem tam paní s.v psal, že se snad nemusí omlouvat za svůj názor. A za tím si také NEKOMPROMISNĚ stojím ;-)
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 22:49
|
Hlavními argumenty pana Pibila se staly: CAPS LOCK a !!!!!!!!!!!
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 22:49
|
Mimochodem, ten odkaz dal pan Jokr i sem.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2018 22:52
|
Tak hlavně abyste si z toho čtení v odkazu něco vzal a podle toho se choval a přemýšlel
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 22:55
|
A proč bych se měl chovat a přemýšlet podle nějaké normy? Proč není přípustné chovat se prostě tak, jak si myslím, že je to správně a jak to cítím?
|
|
|
jan.nos
9. 4. 2018 23:27
|
j-j: tak jsem si ten článek na PEx přečetl. A mrzí mě, že o mě máte takové mínění, tj. že mě považujete za toho "nově příchozího, neschopného, nájemníka, co rozbíjí ty okna". Myslím si, že takový nejsem... Dobrou ;-)
|
|
|