jan.nos
6. 4. 2018 23:26
|
Zajímavé foto... pohybové rozostření povedené. Asi bych to vzal šířeji. "Poselství" fotky je k zamyšlení a bohužel asi ještě na dlouhé debaty ;-)
|
|
|
honzj
7. 4. 2018 07:37
|
Líbí se mi. V ostatním souhlasím s Vlastou. Byla v DA mnohem lepší atmo než je nyní !!!
|
|
|
Ivan 76
7. 4. 2018 17:47
|
|
asile
7. 4. 2018 19:15
|
zajímavá a protože má takový název jaký má, dovolte mi, abych se vyjádřila k diskuzi pod mojí fotkou "kuk". Pánové, připadala jsem si jak na pavlači, osočujete jeden druhého a to není důstojné žádného z nás. Vy nediskutujete o fotkách, vám dělá dobře dokazovat si svoji převahu, vystavovat své ego a ješitnost. Fotku jsem smazala. A pro příště vás prosím, komentujte fotky a nebo si dejte rande a tam si to vyřiďte jako chlapi, pár přes h.u.b.u a jede se dál. Děkuji.
|
|
|
oko-nomada
7. 4. 2018 21:41
|
To: asile
krásně řečeno dobrá fotografie i s podsunutým sdělením ... souhlasím i s názorem honzj
|
|
|
francoaise
7. 4. 2018 21:58
|
joto známe a pak bude první kdo to pravidlo poruší,pěkně bočkem kudlu do zad
|
|
|
sententia.vitae
7. 4. 2018 22:56
|
Vlasto, s digiarenou nemám takové zkušenosti jako Ty. Jsem tu jen chvíli. Avšak nešlo si nepovšimnout napětí mezi Tebou a nejmenovanými uživateli. Každopádně! Tvoje komentáře mi přišly vždy přínosné a nikdy ne útočící, což se o jiných uživatelích říct nedá. Takže chápu Tvé rozčarování. K fotce - přijde mi taková "chladná", což vzhledem k jejímu poselství je asi dobře... :-)
|
|
|
sententia.vitae
7. 4. 2018 23:15
|
Panu Jeřábkovi děkuji za opravení a omlouvám se, jestli jsem někoho urazila. Většina lidí je zde slušných, jen pár málo jedinců mám pocit, že neumí konstruktivně kritizovat. :-)
|
|
|
jan.nos
7. 4. 2018 23:17
|
s.v: myslím, že se nikomu za vlastní názor omlouvat nemusíte. Myslím, že máte pravdu a napsala jste to dobře.
|
|
|
Vlastimil Pibil
7. 4. 2018 23:20
|
asile: Brečíš sice dobře, ale na "cizím hrobě", protože já ty šarvátky nevyvolávám a pokud se do mně osobně Jeřábek, Anarki3, případně další(jako třeba v posl. dnech francoaise nenaváželi, tak jsem rozhodně prvotně nevysíral já do nich(asi 2x jsem jim to též "ukázal", jaké to je, ale to bylo vše). Jinak jsem se jen bránil jejich početným a neustálým útokům v osobní rovině(ty by sis od nich nechala, téměř 2 roky "kálet na hlavu"???). Nesčetně krát už jsem tady žádal všechny zůčastněné, aby komentovali a hodnotili fotky a ne kom. u cizích fotek!!! Každý má právo okomentovat a ohodnotit FOTKU a nikdo mu nemůže nařizovat, jak to má dělat a jak hodnotit, natož sprostě napadat osobně! Ty tohle taky nechápeš? Vše je zde dohledatelné, teda až na některé smazané fotky i s kom.(ale i ty některé "smazané" kom., se dají zveřejnit, bude-li to nutné). Jednotlivé "úlety" se dají tolerovat a jede se dál, pokud se někdy dva nepohodnou, vyříká se to a netahá do budocna(ale to napiš především Jeřábkovi a Anarkimu3, protože s nima to takhle rozhodně nejde). francoaise se snad uklidní..., už to s ním podobně bylo(cca 2x) a zase to pak vcelku šlo(?). Rady na "rande" a dávání si přes hubu, to je fakt moudrý návrh(neměli by jsme se raděj postřílet?).
|
|
|
Vlastimil Pibil
7. 4. 2018 23:28
|
Myslím si, že každému vnímavému a všímavému, který to zde trošku sleduje, je jasné jak se věci mají..., ale nedivím se, že se jen málokomu chce do podobných šarvátek zapojovat. Je to jen několik málo jednotlivců, kteří zde kazí klima, jinak férových a kolegiálních vztahů. Je na všech na DA, jak to tady bude vypadat dál. Nejlépe asi "vysírky" ignorovat a na vyložené sprosťárny upozornit noderátory..., ale hezky se to říká a hůře dělá.
|
|
|
No21
8. 4. 2018 07:43
|
fajn... ☼ ☼
Vlasto, ale to platí i pro Tebe - bez urážky, možná hlavně pro Tebe...
|
|
|
subal
8. 4. 2018 09:04
|
Povedená; možná spíše BW....?
|
|
|
jaro-mír
8. 4. 2018 11:21
|
|
jokr7
8. 4. 2018 13:31
|
Tak Vlasto, co to zase je. Chtěl jsem se urvat a dát Ti 4, abych Josefovi Jeřábkovi dokázal, že nemá tak docela pravdu, že je zde bodování reciproční.
Zkazils mi to. Tak snad že bys povolil ob jednu
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2018 15:22
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2018 16:17
|
jaro-mír/subal: OK..., v BW: http://www.postimg.cz/i/WNBH4 No21: Ale ono vše většinou, nebývá jen černobílé... a opravdu by neškodilo, kdyby se skutečně pojmenovaly ty základní příčiny a posoudilo se objektivně, kdo si tady "neustále začíná" a ty šarvátky ZPŮSOBUJE. Pokud do mně Jeřábek hrubě nenaváží(v osobní rovině, ne že napíše jiný názor na fotku, to je OK)a o sprosťáctví vyšinutého Anarkiho3 nemluvě(víš, že srandu i dobře míněný sarkasmus i "porejpnutí" beru a patří dle mně i sem), tak si jich absolutně nevšímám(ani nikoho jiného, nebo snad rejpu do cizích komentářů a napravuju je a peskuju někoho za hodnocení těchto fotek, jako to dělá Jeřábek???). Důkazů, jak to skutečně je, tady je spousta! Ono, "jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá" a nechat si všechno jednostranně líbit, to by taky nebylo zřejmě správné(nebo jo?). Docela by mě zajímalo, jak bys to řešil Ty? Jseš také jedním z většiny, kteří známkují od 8 do 10ti bodů(pravda, že ostatních fotek si nevšímáš), ale Jeřábek "si zasedl na mě"???(možná, že když budu komentovat jen pár fotek, jako Ty a jen "jednoslovně", tak dá pokoj...(???), ale kde to jsme, když by jsme se měli nechat takhle omezovat, jedním arogantním namyšlencem, který nedokáže tolerovat jiný názor, než ten svůj???(nic na tom nemění to, jaký to je, či není "odborník"!
|
|
|
slavusa
8. 4. 2018 19:06
|
taky mi připadá taková "chladná"
|
|
|
francoaise
8. 4. 2018 20:38
|
|
francoaise
8. 4. 2018 20:42
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2018 20:45
|
francoaise: Jo, sedí to na Tebe..., PŘESNĚ! Se taky objednej u cvokaře!
|
|
|
francoaise
8. 4. 2018 21:20
|
A vám všem kteří na sobě začnete fotograficky pracovat a začnete být opravdu čim dál lepší a budete-li chtít tak věřím,že budete tak věřte,že vaše dokonalá fotografie v očích veřejnosti uznávaná nebude bohužel dost dobrá pro pana Pibila.On si totiž vaši fotografii podrobí takovému průzkumu,že nakonec zjisí,že mete 3.pixely v levém horním rohu fakt neostré
|
|
|
francoaise
8. 4. 2018 21:22
|
A vám všem, kteří na sobě začnete fotograficky pracovat a začnete být opravdu čím dál lepší a když budete chtít, tak věřím,že budete ,věřte,že vaše dokonalá fotografie, ač v očích veřejnosti uznávaná,nebude bohužel dost dobrá pro pana Pibila. On totiž vaši fotografii podrobí takovému průzkumu,že nakonec zjistí,že mete 3.pixely v levém horním rohu fakt neostré. A pak napíše:Dobrá,ale ty tři pixely… on je ten kdo má navrch - na mě si holenku nikdo nepřijde.Ale že z té fotografie tečou emoce proudem to už mu je jedno. On chybu našel onanie je u konce orgasmus je dokonán. A pak zakroutíte hlavou a řeknete si-ty vole co ty jsi zač na co si to hraješ. A když vám to udělá několikrát, tak to možná uděláte jako pár mých kolegů, dnes již špičkových fotografu.Prostě to zabalíte a půjdete jinám.
Tak pardon,že jsem si dovolil.
Omluva za duplikování text nebyl celý.
|
|
|
jan.nos
8. 4. 2018 21:28
|
francoaise: (tvl, co jsem si to zas dovolil že?!) Nemyslím si, že o VP hovoříte pravdu...
|
|
|
francoaise
8. 4. 2018 21:48
|
Jane Nosku ty být lama nebo co? Ja tě nějak jmenuji? Ale bohužel teď vážně. Je to pravda.
|
|
|
danyjelvlk
9. 4. 2018 15:57
|
Pro klid na DA bych byl taky raději, kdyby se k Tvým komentům nikdo nevyjadřoval. Ovšem na druhou stranu, někdy plácáš takové kraviny, že se nedivím, když to někdo navydrží.
|
|
|
danyjelvlk
9. 4. 2018 16:20
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2018 19:39
|
danyjelvlk: UKAŽ MĚ JEDNOHO ZDE, CO TADY NĚKDY NENAPÍŠE "ÚPLNÉ KRAVINY"..., COŽ JE TAKÉ DISKUTABILNÍ A NÁZORY SE MOHOU VELMI LIŠIT(NA FOTKY), TO JE SNAD V POŘÁDKU, ŽE NEMAJÍ VŠICHNI STEJNÝ NÁZOR A VNÍMÁNÍ FOTEK, NE???..., TAK NAPIŠ "POD TU ÚDAJNOU KRAVINU", SVŮJ VLASTNÍ NÁZOR, ZE KTERÉHO SNAD KAŽDÝ POZNÁ, ŽE JE ODLIŠNÝ..., ALE NEMUSÍ SE U TOHO HRUBĚ NAPADAT KOMENTÁŘ A OSOBA JINÉHO KOMENTUJÍCÍHO(BYŤ S NÍM DALŠÍ KOMENTUJÍCÍ NESOPUHLASÍ). AŽ TOHLE POCHOPÍ I JEŘÁBEK, TAK TADY BUDE DEBATA O FOTKÁCH A NE TENHLE ČURBES A ZLOBA. JE JASNÉ, ŽE POKUD "KRAVINU" NAPÍŠU POD TVOU FOTKU, TAK JAKO AUTOR FOTKY, DISAKUTUJ PŘÍMO SE MNOU O TÉTO KONKRÉTNÍ FOTCE(TO BY BYLO V POŘÁDKU A V RÁMCI PRAVIDEL).
|
|
|
jokr7
9. 4. 2018 21:05
|
|
sluník
9. 4. 2018 21:40
|
Ha
tadyk TO teda zase žijeee.... ;( přestante hudrat at uz tak ci onak a
foťte a užívejte si života
dokavade to jde...
Tož tak...
|
|
|
Vlastimil Pibil
21. 4. 2018 09:53
|
Úvaha, na zde nikoliv neaktuální téma:
Tento stan je obydlí "nedostatečné" a velmi skromné..., ale je v něm SVOBODA, která je cenější, než "prestižní adresa", kde si jeden obyvatel(který se opakovaně odstěhovává a zase přistěhovává), hulvátsky uzurpuje právo na jediný správný názor a i když ho několik málo "spoluobyvatel" tohoto domu podporuje(nebo se mu spíše podbízí, byť s vágním odůvodněním snahy o dosažení "vyšších cílů"?), tak je to na úkor ostatních nájemníků, kteří s názory tohoto samozvaného "předsedy samosprávy", vždy nesouhlasí. A dost možná, otráveni jeho neustálým "vyřváváním" a vnucováním, toho jeho jediného správného názoru(což by snad ještě šlo i tolerovat), ale soustavným a urputným potíráním názorů druhých, kteří s ním už ani diskutovat nechtějí(takovýmto způsobem), se dost možná odstěhují do skromnějšího, méně prestižního a honosného(spíše méně snobského) obydlí, kde budou moci "volně dýchat" a svobodně svůj názor vyjadřit, aniž by za něj byli zesměšňováni a persekuováni!?! K Inzerátu na dům, kde se už skoro nedá bydlet...(odkaz vložil jokr7 a doporučil všem k pořečtení). http://www.photoextract.com/cs/clanky/503.html , je zajímavý článek z Photo Extractu(2009), který zřejmě ani tam, situaci nevyřešil. Článek má v mnohém pravdu a je na zamyšlení..., avšak rozhodně zcela neodráží, současnou situaci na DigiAreně. Možná by ji pomohla řešit, i větší účast autorů, na komentování a hodnocení(alespoň občas), ale bez hrozby okamžitého hrubého napadání. Dotyční, hrubě netolerantní k názorům druhých, by pohodovým, slušným a nepovýšeneckým přístupem, určitě získali větší respekt "obyvatel", než způsobem, jakým to často dělají. Vztahy jsou v tomto "domě" zbytečně vyostřené, zelenou dostává napadání, urážky a zesměšňování a "majiteli domu je to fuk". Co se bodového hodnocení týká, tak "honbou", za co nejvyšším ohodnocením, se zde také nic nevyřeší, ale ani snahou, co nejnižším ohodnocením(přehnaně a "neobjektivně" nízkým), vyloženě otrávit od dalšího setrvání na DA. Tím se nikdo fotit nenaučí, stejně jako "neobjektivně" vyšším, se nikdo "nezkazí". Slušně podaná "rada"(návrh, poznámka,názor), bez hrubé ironie, sarkasmu a mnohdy i osobních urážek(to asi lépe, "totální výcvak" přejít bez reakce), nebo naopak "rozbor", právě té hodně povedené fotky odborníkem, by udělaly mnohem větší službu, nám amatérům, než to, jak to zde mnohdy probíhá. Ale ani s "odborníkem", nemusejí vždy všichni souhlasit(mohou mít NA FOTKU jiný názor a toto právo by jim nemělo být upíráno, natož je za to "persekuovat". Možná by "majitel domu"(administrátor), měl upřesnit pravidla Digi Areny tak, aby je pochopil i Jeřábek a jemu podobní, kteří zřejmě dosud nechápou, co to znamená chovat se "v duchu" těchto pravidel a tyto zpřístupnit např. v hlavičce digi Areny. Základem by mnělo být to, že má každý právo, svobodně(a slušně, samozřejmě) vyjádřit svůj názor na fotku(nikoliv na autora fotky, nebo autora komentáře, či komentář u cizí fotky) a její ohodnocení! Toto právo a pravidlo, je zde neustále pošlapáváno a je to mlčky tolerováno moderátory a jen to zbytečně způsobuje hádky a nechutné invektivy, mezi autory. Kdo to způsobuje a kdo se zde jen brání, je většině zde, asi jasné...(?)
|
|
|
Vlastimil Pibil
21. 4. 2018 10:03
|
|