Titulní strana » Kategorie » Ostatní //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=198058&cat=all&sort=2&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=198056&cat=all&sort=2&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

pohoda

Autor: bartis22
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 12. 10. 2018  Zobrazení: 2912 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
červená podzimu (yrcca)
Vesnický rybník :) (sokis)
pohoda (bartis22)
Podzimní Vysočina (sokis)
dnes berou (Mrakomor)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
12. 10. 2018 20:23

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
12. 10. 2018 20:59

Ta Vaše minulá byla přijatelnější, než je toto.

A body od pana V.P. leží asi na druhé straně té vody přímo v zorném úhlu toho vodníka :-( další dno bylo dosaženo...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
12. 10. 2018 21:05

...i když? Dětem by se to líbit mohlo...;-)

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
12. 10. 2018 21:06

No právě :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
12. 10. 2018 21:23

(SMAZÁNO MODERÁTOREM)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
12. 10. 2018 21:29

Jo a teď tu budete celý víkend pindat, skučet a kvílet, že pane V.P. :-)

Váš píchoměr už narazil na hodnotu daleko za červenou čarou...a ještě se nezastavil, jak se zdá..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
12. 10. 2018 21:34

(SMAZÁNO MODERÁTOREM)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sokis
12. 10. 2018 22:19

Je to nějaké zrnité, přeostřené nebo co nebo focené kompaktem.. není tady žádný exif Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
12. 10. 2018 22:38

(SMAZÁNO MODERÁTOREM)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
12. 10. 2018 23:04

(SMAZÁNO MODERÁTOREM)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
13. 10. 2018 06:40

PANE MODERÁTORE(Vhumaniku?)..., nepoužil jsem jediné vulgární slovo, jen jsem v posl. dvou kom.(vámi smazaných)popsal váš neférový(dvojaký) přístup, že tolerujete neustále se opakující porušování pravidel Jeřábkem, který si může "dělat co chce", ale pokud se k němu někdo zachová obdobně(navíc s použitím jeho vlastních výrazů, které on použil v minulých svých kom.(a které vám však od něho naprosto nevadily???), tak kom. mažete? Nebylo by asi vhodné, aby se o těchto vašich praktikách dozvědělo více lidí, že???

Podle vás je neustálé "osobní" napadání Jeřábkem, v duchu pravidel DA????

Podle pravidel DA nemá každý právo na svobodné(slušné)okomentování a ohodnocení fotek??? Když by každý hrubě napadal hodnocení a komentáře druhých, se kterými nesouhlasí(u cizích fotek), to by to tady asi vypadalo...? Umíte si tohle představit, že by se každý choval jako Jeřábek?

Celá tahle situace je už vážně zralá na řešení, ale na kompetentní řešení a ne na mazání "nepohodlných" komentrářů! Pokud už mažete, tak mažte ty výrazy, které se neslučují s pravidly, ať zachováte kontinuitu komentářů a neuvádějte ostatní v omyl! Ale tady vůbec už nejde o slušnost a o rovný a spravedlivý přístup ke všem, už vůbec ne! Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
13. 10. 2018 14:43

Více "Jeřábků" a méně "Pibilů" do českých fotografických galerií.

Pánové neberte si to osobně, použil jsem vaše jména,jen jako jakýsi příměr k přístupu k fotografiím. Ne každý může být "Jeřábkem", ale mnohým hrozí, že se stanou "Pibilem" s dopadem na tvorbu viz.fotografie /pod kterou se nalézáme/, kde by si v první řadě zasloužil za uši "umělec", který dílko do tohoto prostoru umístil.


viz.sysho "Dětem by se to líbit mohlo" Jeřábek "No právě" a v tom je to největší nebezpečí. Přemýšlejte o tom.!!!


A tak rozlišujte "je to vcelku dobré, ještě atd.atd." a "je to sračka" V prvním případě příště těma čudlíkama pohněte snad trochu jinak, výrazná změna se ovšem asi nedostaví. V druhém případě si otevřete galerii některého z význačných světových, nebo českých fotografů. To by vás mělo zklidnit a přivést k střízlivé úvaze a nikoliv toliko k podlému oplácení. Toto bych považoval za velmi důležité!


pro Vlastu : Všechno o pravidlech DA už jsem četl. Abys nedopadl nakonec, jako Rosťa, když sem v dobré víře vkládal odkaz na diskusi ve fóru Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
13. 10. 2018 18:30

jokre

budeš

Vojeřábkovanej

tak

poznáš

slušně řečeno:

What"s the story...


Schade


měl si

na víc...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
13. 10. 2018 18:36

Suníku mýlíš se já už jsem velmi stár, na rozdíl od Tebe už více nepotřebuji Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
huggo
13. 10. 2018 21:52

Je tam skoro vše, co tam má být. I taková fotka si diváka najde.

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek

13. 10. 2018 22:56

jokr7, Rostislav odešel na vlastní žádost. Nikdo tady nikoho zatím nezablokoval.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

13. 10. 2018 23:11

Toto má na stránkách:

Pro ty které zajímá můj odchod z DA:

Bylo to mé rozhodnutí protože jsem nechtěl spojovat své jméno s něčím podobným co se tam aktuálně děje. Nikdo mě tedy nezablokoval. Snad můj odchod DA zase nakopne a začne fungovat alespoň jako dříve.

Děkuji všem kteří mě podporovali vlastní konstruktivní kritikou a kteří mě posunuli dále. Zejména pánové: Fikáček (Sachs), Petr Jandora, Zdeněk Dvořák, Faust, Paklík, E. Skaláková, Končíř a další. R.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
No21
14. 10. 2018 08:24

Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 09:50

Jasně..., více Jeřábků = více arogance povýšenectví, narcismu až sociopatie. Více napadání komentářů ostatních u cizích fotek a odlišného hodnocení fotek, než udělí Jeřábek, více hrubého potírání jiných názorů, než má Jeřábek, více totality a netolerance s odlišným názorem! Tak to je přesně ta cesta na "dno DA a do bažin"!

Ano, je to zde v posledních měsících(už téměř dva roky) "dům, ve kterém se už skoro nedá bydlet"..., ale důvod je poněkud jiný, než ve zmíněném článku.

Jokr7: "Pan Hujer si dovolil, jen pár švestiček, ze své zahrádky, profesorovi"... že? Smile! Je to už poněkud "trapné". Sad
Více Jeřábků a "Hujerů" to chce a pak kvalita DA a fotek na ní, dozajista poroste... Smile!
Tím, že někdo ohodnotí podobnou fotku 6ti body, zde ničí Digi Arenu??? A naopak ohodnocení za 1 bod posune autora do výšin umělecké fotografie? O co tady komu jde? Jeřábek se k fotkám vyjadřuje, méně a méně už ostatní a JAKÝ TO MÁ DOPAD NA TVORBU ZDE?????
MÁ TO JEDINÝ DOPAD:NEVRAŽIVOST, AROGACI, OSOBNÍ NAPADÁNÍ A ZESMĚŠŇOVÁNÍ, VULGARITU,POTÍRÁNÍ SVOBODNÉHO NÁZORU OSTATNÍCH A JEJICH PŘÍMOU PERZEKUCI ZE STRANY JEŘÁBKA(občas mu někdo ochotně pomůže), za přispění moderátorů, kteří toto zhoubné chování tolerují a ještě ho podporují!!! Naprostá většina se bojí ozvat, protože chce vyhnout podobnému chování vůči sobě a raděj se k fotkám ani už nevyjadřuje.

Totalita "Jeřábka a spol" to tady bude, pokud se nezačne řídit pravidly DA(a chovat se v duchu těchto pravidel). Současný(už dlouho trvající) stav zlepší kvalitu zde vkládaných fotek? Tímto způsobem někoho Jeřábek "posune dál"? Koho už posunul, za Ty dva roky??? Ukaž konkrétní příklad!!! Neférovým a arogantním chováním někoho někam posuneš? Nikdo nemá právo, někomu něco nutit. Každý zde má právo, vyslovit názor na fotku a dle svého vědomí a svědomí ji ohodnotit bodově a je na autorovi, co si z toho vezme, nebo nevezme(nebo je správně jen to, co "řekne neomylný a vševědoucí" Jeřábek???). Na co si tady hrajete, vy "umělci českých gylerií"! Když tady chcete jen ELITU, tak si založte prestižní českou galerii, kde to povede Jeřábek a bude schvalovat kdo v ní může, nebo nemůže působit(podobná už byla, ne? a jak dopadla? a přesto se některým jejich bývalým členům, po ní evientně stýská). DigiArena jí ale není a je to zatím zcela veřejná a komukoliv přístupná galerie, s danými pravidly a se stejnými právy a povinostmi pro všechny(ale to je zde neustále hrubě porušováno). Je mně z toho smutno a chvílema i na blití. Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 10. 2018 09:55

A koukám vlasto ne jen že ti je, jak na konci píšeš ale už se tak i stalo

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 10:13

SMAZÁNO MODERÁTOREM PRO URÁŽLIVÉ VYJADŘOVÁNÍ

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
14. 10. 2018 10:33

Vlasto, proč mě napadáš ?

To že máš jiný názor než já, přec víme dlouhodobě. Já s Tvým nemám sebemenší problém, rozhodně tě nechci měnit, mě "škodit" nemůžeš Wink . Každý kdo má jiný názor než Ty je Hujer ? To co jsem napsal výše nebylo primárně určeno Tobě, ale snad jako zamyšlení pro ostatní. Každý ať si svou cestu najde.


A to co jsi napsal to je stále do kolečka, to už všichni vědí, že.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
vhumanik
14. 10. 2018 11:50

Pane Pibile, moderátorů je tu víc, tak si mě neberte do úst a zkuste se nejdřív zeptat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

14. 10. 2018 12:11

vhumanic:
Všimněte si na důvod toho všeho co tu je pod fotkou napsáno a na důvod toho všeho.
Jeřábek pouze napsal autorovi svůj opačný pohled na danou fotku, drsnějším způsobem, jasným vzkazem, ale nikterak pobuřujícím. Jeřábek pouze použil Pibilovo hodnocení jako příměr ke svému, které ani není bodové. To je to co Pibil nerozchodil a opět rozpoutal na místo konstruktivní diskuse boj o prosazení se za každou cenu, nedej bože, že by si někdo mohl myslet že něčemu nerozumí. Neustále se ohání pravidly a napadá každého kdo má jen trochu jiný názor než on. Toto můžeme vidět zpětně u spousty jiných fotek a já se nedivím, že to ostatní uživatele už slušně řečeno štve. není v tom Jeřábek, který si toho všiml jako jeden z prvních a snažil se panu Pibilovi z počátku ukázat, že to co dělá je aniproduktivní. Je v tom Pibil osobně, protože se chová hůř než malé dítě, které se za každou cenu musí prosadit a je mu jedno jak a jaké to bude mít důsledky. Nevím jakým způsobem funguje moderování na DA, ale nebylo by na škodu občas zasáhnout, tak jako tady pod tou fotografií. Mě osobně a určitě i jiným uživatelům vadí mít toto pod fotkami.
Rozhodl jsem se že nechám smazat účet, stejně sem už dávno nedávám fotky a s tímto přístupem ani nebudu, ale cestu k lepšímu prostředí vidím právě tady vtom.
Zdravím R.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 12:29

Rodgar: Ono to celé zde, není reakce jen na kom. Jeřábka u této fotky..., je to jen vyvrcholení dlouhodobě provozovaného téměř "kiberstalkingu", který zde vůči mně jeřábek provozuje. Ve svých následných kom. jsem nebyl vulgární a použil jsem pouze slova Jeřábka(jím dříve použitá vůči mně jím) a světe div se, moderátorovi to vadilo a najednou to bylo opakovaně na smazání(před tím ne???). Nepoužil jsem jediné vulgární slovo(mnohá, např. napsaná Anarkim3 zde ještě jsou k dispozici = také nevadila, ani po upozornění na ně!). Urážky a zesměšňování Jeřábkem také moderátorovi nevadí(to je zřejmě správný přístup a podle pravidel, že?).

Nic tady nerozpoputávám, pouze okomentuji FOTKU/případně oboduju, dle svého nejlepšího vědomí a svědomí a prvotně nikoho nenapadám, nezesměšňuju, respektuju jiný názor(na fotku) a byť s ním třeba i zásadně nesouhlasím, tak tento komentář též nenapadám, jelikož ctím, že každý má na svůj názor právo. Neustálé, v každém druhém, či třetím komentáři Jeřábka je opakované osobní napadání, navíc u cizích fotek, což je hulvátství a vrchol netolerance a nevychovanosti. Pokud tomuto chování se fandíte, tak jste stejný... Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

14. 10. 2018 12:49

1) neoslovoval jsem vás.
2) Tento druh galerií sleduji už delší dobu a to co se děje tady to jsem neviděl ještě nikde jinde.
3) Pokaždé když tu z nějakého důvodu nejste, je klid.
4) nemusíte nic vysvětlovat, mám oči.
5) Stačí? Dále se s někým jako vy nehodlám zabývat.
S pozdravem. R.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 12:50

jokr7: Ano, na způsoby, které zde zavedl Jeřábek, mám od Tebe naprosto odlišný názor! Hujer je u mě ten, kdo neustále(opakovaně) podlejzá a pochlebuje a leze do.... někomu, kdo je v zásadním sporu s někým jiným, v souvislosti s tímto "sporem"(zde už jde o FOTKY až v poslední řadě, ale jde o způsob chování se celkově na DA). Svou plnou podporu jsi Jeřábkovi projevil už mockrát a snad to stačilo, aby ses "zavděčil"(?). Tímto přístupem zde nic k lepšímu nevyřešíš. Nebo to je nějaký "konstruktivní návrh, jak současnou neutěšenou sutuaci zde řešit? No vidíš..., já Tě údajně "napadám" Smile! To je k smíchu(myslím,že jsme spolu vycházeli v pohodě), ale jestli to bereš takhle...(?). Proti neustávajícím útokům, v každém snad druhém, či třetím kom. od Jeřábka proti mně(nejen proti mně), v řádu už mnoha desítek, ne-li už "stovek", jsem Tě jen lehce "poškádlil". S těmi útoky na komentáře ostatních u cizích fotek a osobní napadání Jeřábkem, souhlasíš? To se Ti líbí a tudy vede cesta k lepší DigiAreně??? Polož si i tuhle otázku, je také na zamyšlení!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 10. 2018 13:12

SMAZÁNO MODERÁTOREM PRO URÁŽLIVÉ VYJADŘOVÁNÍ

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 13:16

Rodgar: Kde např. napadám za jiný názor na FOTKU, než mám já, jak lživě píšete???!
Klid tady byl, až do příchodu Jeřábka(řešily se fotky a ne osobní napadání, až na drobné rozepře, které vždy za krátko ustaly a takové občas vždy budou = je to o lidech). Mnohé další rozepře zde byly a jak je vidět i jsou, také z důvodu působení Jeřábka! Jsem zde již od února 2006, tak také něco pamatuju na DA!

Čím jste vy přispěl k lepšímu běhu DA? Tímhle vstupem??? Asi ne, že?

Mám konstruktivní řešení této neutěšené situace:

1. Každý ať vkládá fotky a jde příkladem v chování se na DA, aby to zde fungovalo lépe.

2. Každý ať komentuje a hodnotí fotky ostatních, dle svého nejlepšího vědomí a svědomí.

3. Nenapadat komentáře/hodnocení ostatních u cizích fotek a osobně nenapadat za jiný názor(ctít i odlišný názor) na fotku a pokud se rozvine diskuse o nějaké fotce, tak se držet polemiky o FOTCE a nesklouzávat k osobnímu napadání, zesměšňování, natož k trvalému pronásledování a persekuci).

4.Snažit se chovat férově, bež zášti a mstivosti...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 13:35

jeřábek-josef: Nestavím se do žádné role zdejšího "FOTOGURU"... Smile! To se stavíte snad vy, ne??? To, že komenuji a hodnotím často, není pro nikoho návodem, že by se měl, natož musel, řídit mými názory!!! Neznamená nic jiného, než že se chovám podle pravidel DA = vkládám fotky, hodnotím a komentuju FOTKY(a pravda, nenechám si nakálet na hlavu od hulvátů, jako jste vy)! Prvotně se do nikoho nenavážím, nenapadám a jde mě o férový přístup všeobecně! Vy z toho tady chcete vytvořit "SVOU PRESTIŽNÍ GALERII PRO VYVOLENÉ"(VÁMI VYVOLENÉ)) A OSTATNÍ CHCETE ZŘEJMĚ ODRADIT, ZASTRAŠIT A VYŠTVAT, navíc způsoby "řeznického psa"! JE VÁM NAPROSTÉ "PRD" PO TOM, JAK KDO OHODNOTÍ FOTKU, natož cizí = ne vaši(pokud to není ve větším množství mstivé a na první pohled úmyslně poškozující, naprosto neadekvátní hodnocení, na což by se upozornit mělo). Vám někdo kecá do vašeho hodnocení????? A že by bylo od vás vždy férové(jak ve směru do +, tak do -, to si snad sám nemyslíte???

Asi by neškodilo, zamést si každý před svým prahem a dál to zkusit lépe, poctivěji a férověji a jít příkladem, jak by to "mělo vypadat": Ve vkládání fotek, komentování i hodnocení FOTEK, ne autorů a jejich komentářů!!!
To je cesta k lepší DA, váš dosavadní přístup nikoli!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 10. 2018 13:44

SMAZÁNO MODERÁTOREM PRO URÁŽLIVÉ VYJADŘOVÁNÍ

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 13:49

Místo zde má každá fotka, kterou uzná autor jako "vhodnou k vystavení". A od toho je zde stupnice 1-10, aby ostatní dali najevo, jaký na fotku(ne na autora) mají názor + možnost komentáře! Nikomu nemůžete nakazovat, co je a co už není vhodné k vystavení(to už je na každém autorovi, aby si to sám ujasnil a uvědomil a každý tohle také vnímá jinak, stejně jako ne každému se líbí totéž). To že je fotka mizerná se dá dát najevo i jinak, než vulgárně s osobním napadením autora, či jeho "estetického vkusu", jak to vy umíte! Autocenzura je věcí každého a vy nemáte žádné cenzorské právo určovat, kdo a co sem může, nebo nemůže vložit! Nejste "všemocný exekutor" DA, na kterého si zde hrajete!

Nejsem odpůrcem legrace(zdravé kolegiální a přátelské legrace), ani nadsázky a v dobrém míněné lehké ironie.., ale ono je poznat, jestli jde o snahu "pobavit" a zasmát se, nebo o snahu ublížit, poškodit a dehonestova, jak to umíte vy!

JDĚTE PŘÍKLADEM!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 13:51

opr. ...dehonestovat...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

14. 10. 2018 14:03

Pibile nepsal jsem vám, uznal jsem z vhodné vám odpovědět , to jsem učinil tak už mně prosím neotravujte svým kňučením. Děkuji.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 14:05

j-j: DA nikam nesměřuju ani nechci směřovat..., ale uvítal bych zde férové a slušné chování mezi autory!!! Vy nebudete určovat, koho účet by se měl smazat(za způsoby a chování, které jste sem zatáhnul, by jste spíše smazání účtu zasloužil sám a přineslo by to obrovské zlepšení poměrů na DigiAreně, to se klidně vsaďte!).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 14:10

SMAZÁNO MODERÁTOREM PRO URÁŽLIVÉ VYJADŘOVÁNÍ

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 10. 2018 14:31

Pane Pibil, tak ten Rodgar tu dlouho nebyl. Jen nahlížel a porovnával s dalšími CZ galeriemi. Zdá se, že má i co porovnávat a umí si udělat úsudek.

A on přišel řekl co si myslí, jak to vidí. A podívejte se jak dopadl. Jak jste mu naložil, udělal z něj málem pitomce, nezdvořáka, člověka, který má dle Vašich slov tak akorát kušovat (a nebo s Vámi naprosto souhlasit).

Udělal jste z téhle situace takový příklad. A kdo si myslíte, že po téhle zkušenosti (s Vámi) má ještě nějakou chuť se vrátit, případně začít působit na DA?

Tedy myslím kdo z fotografů, kteří o fotografování něco vědí a byli by přínosem. Nemyslím publikátory zelených vodníků a jejich obdivovatelů...

Odpovězte si cestou do přírody sám a už tu konečně přestaňte třepat Vámi 100x omleté fráze...a napadat lidi co tu s Vám ještě vůbec tráví nějaký čas..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 15:04

j-j: Trávit zde čas s váma a váma, klidně oželím..., a budu rád, když ho oželíte i vy, trávením se mnou! To vám navrhuju už tak rok a půl a mohli jsme si lecos odpustit! Evidentně vás to však baví..., mě ne! Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 10. 2018 15:13

j-j: P.S. Takže já napadám lidi zde??? Smile! Jste fakt vtipnej! Je naprosto zřejmé, že nejprve napadnul(dost nevybíravě)Rodgar mě a vy mě napadáte už více než rok a půl, naprosto hulvátsky u cizích fotek! A když se občas ozvu a bráním se, případně vám dám najevo, jak to vidím a že porušujete pravidla DA i základní pravidla slušného chování, tak se můžete pos...!? Hleďte si svého, dávejte taky někdy fotky, AŤ JE NĚJAKÝ PŘÍKLAD, JAK MÁ GALERIJNÍ FOTKA vypadat, hodnoťte FOTKY a komentujte FOTKY a mě vynechte! A bude klid...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 10. 2018 21:27

A tak když se to všechno sečte, tak to je vlastně jako vždy:

Vlasta za nic nemůže, moderátor mu smazal sprosťárny neprávem a následně se tu všichni nějak spletli a spáchali tu vůči němu hromadnou křivdu...

A tak Vlasta opět nastartuje svůj mystifikátor a bude dál po DA úderničit o106 :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
14. 10. 2018 23:01

Pan VP je jako tetřev. Už mu to přímo napsalo nebo naznačilo tolik lidí, a on to stále nechce pochopit a ztrapňuje se dál. To už člověk neví jestli se má smát, nebo brečet. Například na zeropixel.cz by ale jeho postřehy k fotografiím byly přínosné a užitečné. Myslím to upřímně.

Foto není úplně pohoda, ale už jsem si zvykl, tak jako autor na moje nízká hodnocení. Oceňuji, že mne ještě nezablokoval, jako mnoho ostatních, kterým jsem nedal patřičné (říkejme tomu "zvykové") body.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
15. 10. 2018 06:58

na fejsbůk tak akorát

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
huggo
15. 10. 2018 08:56

Zmiňujete mě pane Jeřábek ve svém komentáři:

"Pokud dá třeba takový HUGGO téhle fotce sedmičku. Je to jedno. Jeho rozhled z věcí minulých tu známe a jeho působnost je tím ohraničena."

tak buďte tak laskav a věnujte se hodnocení fotek a ne komentování jak kdo hodnotí, natož pak navážení se do autora hodnocení osobně. Je to vás nehodné. Myslím, že máte na víc. Ale možná se mýlím a je to váš standart.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
oko-nomada
15. 10. 2018 19:35

je to o radosti ze života ... mám takový pocit

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
15. 10. 2018 19:39

Tak Vlasto, zdá se mi jakoby úroveň vkládaných fotografií, měla mírně stoupající tendenci. Tvé černé prognózy se naštěstí zatím odkládají. Také musím s lítostí konstatovat, že k tomu nepřispěl ani jeden z nás dvou, byť se tady už mnoho let klepeme po rameni. Sad No uvidíme třeba se i ten Francoise s Rosťou vrátí.


Autora prosím o shovívavost k "zneužití" prostoru pod jeho fotografií. Díky bartis22 Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
15. 10. 2018 20:53

jokr7: To se Ti možná, opravdu jen zdá. Kéž bys měl pravdu..., ale za svým názorem, že to tady není vzato(už tak rok a půl) "za dobrý konec", trvám. Mělo by to tady být o fotkách, nikoliv o osobním napadání(prvotně především).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
16. 10. 2018 09:09

No jo Vlasto, to Vy to takhle jako obvykle zametete pod koberec a ve skutečnosti nápravu neuděláte žádnou. Prostě jen konstatujete a za nějaký čas se dočkáme zase nějakého toho vodníka.

Tedy nemluvte a konejte. Tedy u sebe začněte.

A to jste tedy nezačal. Hned jste poskočil k podzimnímu (dále výraz pana prezidenta ze včerejška) lístečku a zasadil tam další sedmičku. Přitom tam byla i nápověda a nic platno...

Tedy po těch zkušenostech tady s Vámi po tu Vámi uvedenou dobu se mě zdá jako nejnosnější ta myšlenka (tady padla pod touhle fotkou) směřující (vás) na zeropixel.

Ale třeba ještě překvapíte, občas se dějí věci :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
16. 10. 2018 16:34

jokr7.. nikdy jsem si na umělce nehrál jak jsi mě nazval tady jsou od toho jiný
a pár jich tady opravdu je někdo prostě fotí pro radost aněkdo si myslí že je
umělec ale já to určitě nejsem

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
18. 10. 2018 09:25

jeřábek.... je my 63 let a myslel jsem si že D.A. je přístupná všem i obyčejným
amaterum asi ne. Napsal jste že má z D.A odejít V.P.a mě si vzít sebou docela
o tom uvažuju. Ono stačí napsat pod fotku jako to udělal sysho dětem by se to
mohlo líbít za 3 a určitě mě to vadit nebude...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 10. 2018 09:50

Bartis22: Nevím proč uvádíte věk. V tomto a pozdějším věku totiž někteří řídí republiku, někteří prezidentují a někteří vrtí psem kde to jen jde. Prostě tenhle věk lze těžko k něčemu zde probíranému vztáhnout.

Nenapsal jsem, že Vás si má vzít pan V.P. s sebou. Podívejte, že jsem to napsal v obecné rovině a opravdu si myslím, že kdo obhajuje vkládání takových foteček na DA, nemyslí to s ní dobře a nemá tu co v tom aktivním slova smyslu co pohledávat. Není to na hraně, ta fotka je za hranou toho pojmu "galerie" a to i v situaci, kde nejen tady je ponětí průběžně devastováno. Úlety se dějí, ale....

Ještě co se týká těch odchodů: Přímo tady pod Vaší fotkou vidíte, že po zkušenosti s panem V.P. si nechal smazat účet další člověk..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

18. 10. 2018 12:37

Celou diskusi pozorně sleduji od jejího začátku, v první řadě k fotce, je jaká je, pokud jste sní spokojen, je na vás jestli si ji sem dáte.
Začnu od zadu, tedy dnešními komenty, Pan jeřábek pouze naznačil panu Pibilovi, že je jeho pohled na škodu autorovi samotnému. Není myšleno doslova. Na začátku se podíval dle svého úsudku dal najevo co si myslí a reagoval na slova sysho.
Poté se zvrtlo v diskusi mající úplně jiný směr netýkající se fotky jako takové a která dle mého názoru patří jinam neb se jedná o vzájemné napadání účastníků.
Takže být vámi, možná by stačilo příště takovou diskusi utnout včas, jsem si jistý že by vaši prosbu všichni pochopili a přesunuli.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
18. 10. 2018 16:29

Jokr.... to co se oběvilo pod touto fotkou byla opravdu síla mimochodem mám
víc fotek soch které jsou vtipně umístěné v obci Kytín ale raději ne. nic ve
zlym jinam jsem rád za komenty at + nebo-

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
18. 10. 2018 16:42

Sitra Ahra..... souhlasím s vašim názorem

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bartis22
18. 10. 2018 17:01

Jeřábek.... každej nemuže sedět v senátu někdo musí dělat a když má chvillku
na koníčka tak to dělá že ho to baví že jste nekandidoval na prezidenta