Titulní strana » Kategorie » Abstraktní fotografie //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=200617&cat=509&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=200565&cat=509&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Nahlédnutí....
František mě se stínovkou navnadil...



Smile





pěkný večer...

Autor: No21
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 17. 3. 2019  Zobrazení: 3106 ×
« další ·
...s hlavou v oblacích... (...rouzi...)
Šílenství nočního lesa (perlexis)
Nahlédnutí.... (No21)
... (Ivan 76)
Sen (babyvrba)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
17. 3. 2019 21:03

OK..., za mě spíše kontastnější BW. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
17. 3. 2019 21:45

Jenže,Vlastimile,- ten barevný roh je tady velmi důležitý... Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Robson65
17. 3. 2019 21:57

súhlas so syshom Smile dva svety a pri tom jeden zdroj Smile dobré to je

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
17. 3. 2019 22:23

sysho: Komentuješ fotku, nebo můj komentář?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 00:21

konverzace o fotce je jak videt je zakazana, ale mam stejny nazor jako Sysel,...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 08:32

🔝🔝

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
18. 3. 2019 08:47

Ano....a samozřejmě v barvě ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
18. 3. 2019 10:38

Vlastimile,- ano,reagoval jsem na Tvůj komentář,protože se mi zdál neuvážený.Netušil jsem ovšem,že by taková reakce mohla vzbudit nevoli - je to jen a jen názor - v tomto případě nesouhlas s návrhem na bw...a i z toho plyne,že se mi fotka líbí - taková jaká je... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
18. 3. 2019 11:54

pěkně...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 13:17

sysho: Názor na fotku se dá vyjádřit i bez jmenování/konfrontace jiného komentujícího, natož tak jak jsi to napsal a přitom k fotce samé jsi nenasal naprosto nic konkrétního, pouze jsi vyslovil nesouhlas s mým názorem. Mohu mít doufám i svůj názor a může se lišit od Tvého, či jiných(nebo ne?). Nebo mám taky psát při každém svém odlišném názoru, než má některý předchozí komentující např. Jenže "Franto, Karle..." to pěkně plácáš, protože já to vidím jinak...??? Stačilo napsat třeba: Líbí se mně jak je, barva jí sluší, BW by jí ubralo a pod., což by bylo téměř stejné, ale vyzní to naprosto jinak(to snad cítíš, nebo ne?)
Možná byl můj kom. trochu neuvážený, ukvapený(nepřesný), protože prvotně mně neseděla abcence kontrastu ve stínech a hnědo/červený nádech fotky, tak jsem to "prvotně řešil" převodem do kontrastnější BW("za mě spíše"..., jak jsem napsal, to taky není nic tak kategorického, že by mně v barvě "pobuřovala" a nelíbila se mně). V BW ta fotka obsahově nijak neutrpí a je zde i v barvě více možností, jak ji poladit(třeba posunem v odstínu "hnědo/červené" chladněji + jejím přikontrastněním...
Tady fouká vítr nejspíše od jinud a jde jen o to "rejpnout si"..., a proč? To snad víš jen Ty sám a několik málo dalších, kteří se chovají podobně, ale to mě už vážně nezajímá. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 13:30

Jak uz jsem jednou napsal , ono kdyz nekdo neustale placa nesmysli co cloveka vyhodi ze zidle, tak je tezke mlcet…..
Ale asi lepsi moznost je zustat ticho,.....tak ja vetsina byla za komunistu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 13:39

mimo jine, Honzo (prudic ted) u mne nemusis postupovat podle predlozeneho formulare, ale bude mne cti kdyz mne budes jmenovat, primo adresovat….zaporne I kladne nebo jen kamaradsky.
Treba "Rudy..." to pěkně plácáš, protože já to vidím jinak (coz jsi vlastne zdaleka nerekl vyznamem ani slovy.

Tenhle koment je urceny sysho, Honza Sysel, tak doufam ze nekdo neporusi svoje vlastni pravidla a bude na tohle odpovidat

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 13:40

Ano Rudy, je asi lepší být ticho. Když to pak neodneseš Ty, odnese to Sysel, nebo A3,nebo třeba já, nebo Jokr, nebo S.A., nebo někdo další, nějaký další "hulvát", kterému už to prostě nedalo a vymkl se mlčící většině z kontroly...

Prostě zdejšího velitele pobočky Hvězdné pěchoty V.P. nezastavíš a ještě nějakou na cestu utržíš...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
18. 3. 2019 13:45

Vlastimile,opravdu jsem ani v nejmenším netušil,že by Tě mohla rozhodit tak jednoduchá poznámka z mé strany,ale zřejmě jsem neměl dávat Wink - aby to nevypadalo,že si chci jen do někoho rejpnout...
Mimoto - autor No21 má své fotografie ve většině případů promyšlené a já se u něj velmi rád zastavuju...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
18. 3. 2019 13:49

Rudy,- ty plácáš tak roztomile,že si to nemůžu nechat ujít... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 13:52

Smile Smile Smile

plakat, nebo se smat ? vecna otazka to

ono to potom asi by byl jen monolog, ne diskuze,.....coz uz sme 42 let mneli,....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 13:54

Smile Smile Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sysho
18. 3. 2019 13:55

jerabek-josef - "to pěkně plácáš,protože já to vidím jinak"...
Vaše komentáře,Josefe,schází - určitě valné většině z nás...právě pro svou nekompromisnost a šťávu...ale docela chápu,že někdy je potřeba vypnout - aspoň na nějaký čas. Doufám jen,že slovní doprovod se vrátí... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

18. 3. 2019 14:46

V.P. To co píšete výše, tomu ani sám nemůžete věřit. Nedávno u fotky Robsona jsem psala jemu a ani náznakem ne zmínila vás a ani jsem si na vás nevzpomela. Psala jsem velmi všeobecně v příkladech a komunikovala s ním. Stejně jste se ozval. Rozpoutal nesmyslnou debatu a prudil. Je to pořád tam.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 14:56

To je snad uz davno stanovene,...VP je nedotknutelny, muze delat co chce a kde chce. My ostatni se musime ridit jeho pravidli.
Kdyz ho ovsem chceme chvalit, asi neaplicovatelne, tak pravidla porusovat muzem. Jeho interpretation pravidel.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 15:15

No vida, jak se seběhla "smečka hyen"(některé ještě chybí, ale věřím, že ještě přiběhnou)..., a o tomhle to právě je, co je tady hnusné!

S.A. zase lžeš, jen se práší..., ale to je fuk, už jsem si zvykl, že férovost je Ti cizí.

Rudych: Když Ty ale opravdu jen plácáš nesmysly...

sysho: Kdo chce s vlky býti, musí s nimi výti..., tak si posluž. Mě nerozhodil Tvůj odlišný názor, ale podobné praktiky, jaké tady mají páni "UMĚLCI", a právě Ti jsou nedotknutelní, protože jinak jsou jako hladová smečka a pořádají "hon na čarodějnice". Výše uvedené řádky jsou toho důkazem, aneb ptal se někdo tady na něco Rudycha, Jeřábka, Sitra Ahry??? FAKT ÚROVEŇ... ALE MÁM VÁS , JAK SE ŘÍKÁ "NA HÁKU"!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 15:26

sysho: P.S. jen poznámka..., naprosto jiná situace by byla, kdybys takhle, nebo podobně, reagoval na můj komentář u své fotky. To by bylo naprosto na místě a bylo by to v pořádku. Pokud v tomto rozdíl nevidíš, tak "není o čem"... Wink
Jako by měl existovat respekt k autorovi fotky, tak by měl existovat respekt k odlišnému názoru na fotku(tím spíše na fotku cizí), byť polemizovat a diskutovat je jistě fajn, ale nezaujatě a o fotkách a to tady velmi často sklouzává do osobní roviny až hulváctví(tady neber osobně, jde o jiné). Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 15:26

Jak pisu vyse, jen monolog, diskuse je zakazana.

Porad placa dokola svoje nesmysli bez jakehokoliv smyslu.

Nadavky, osocovani,..….

Lepsi by se clovek dorozumnel s chimpanzee,...

Ovsem ma mne na "haku",...…

Neni co rici, co dodat saam to vsechno zhrnul a potvrdil vse co bylo receno.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 15:28

nikoho jsem Ovsem nejmenoval,.....tak jak podle formulare

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 15:41

rudych: Smile! A protoře je to monolog, tak zde máš už 8 komentářů, byť se Tě to naprosto netýkalo... a ANI JEDEN TVŮJ KOMENT NENÍ K FOTCE!!!? Takže se laskavě zamysli nad tím, kdo se tady chová jako barbar a nevidí si do pusy...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 15:55

Vlasto, najdi si nekde co to je "monolog",

Muj prvni komentar je k fotce,.....tak jak tvuj prvni

Vsichni jsme oslovili, odpovedeli, otevreli diskusi, ve vsi slusnosti, bez nadavek (ne jako ty) o tvem zajimavem komentari, kdy jsi osocil Homzu, a potom jsi zdlouhave psal a zpusobu jak si predstavujes komenty. Mozna kdyz nechces odpoved, tak nepis ani koment,.....je to verejna diskuse, ktera se tyka vsech, jak spravne komentovat podle tveho navodu…..

Takže se laskavě zamysli nad tím, kdo se tady chová jako barbar a nevidí si do pusy...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 15:57

Ja jsem na "haku" tak jen delam kam mne udice tahne,....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 16:07

rudych: Tomuhle Ty říkáš diskuse o fotce? Mnohem výstižnější je název: "Hon na čarodějnice". Každá záminka je vám dobrá, aby jste mohli "kousnout", uškodit, pošpinit... Ale fakt vás "mám na háku" a Tebe obzvlášť. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kostka Miloš
18. 3. 2019 16:11

Fajnová celkově,promyšlená a bez prudění V.P.mohla být ještě lepší

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 16:11

zase spatne ctes,...uz je to trapny,...psal jsem, ze jsme zacali slusnou diskuzi o tvem komentari jak se maji spravne komentovat fotky,.....aby to nevypadalo jako "rejpnout si". Coz se vlastne tyka vsech. A ty ses priritil a zacal osocovat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 16:13

Kostka je ted asi taky na "haku",...…..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 16:32

rudych: Když už, tak to bylo mezi mnou a Honzou a tak to mělo i zůstat. Ostatní jste se přiřítili, aby jste si "kously" a prudili, ne aby jste komentovali fotku. Takže o tom to zde je a můžeš si to překrucovat jak chceš! Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 16:35

zacali jsme slusnou diskuzi o TVEM komentari jak se maji spravne komentovat fotky,.....aby to nevypadalo jako "rejpnout si".

Coz se vlastne tyka vsech.

A ty ses priritil a zacal osocovat.

Ty jsi vlasne zacal prudit hned svym druhym komentarem.

Takže o tom to zde je a můžeš si to překrucovat jak chceš!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 16:37

...a ted nas mas vsecky na "haku"....

neni to vyhrozovani?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 16:51

rudych: Nějak se Ti zasekla gramodeska, nééé... Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 17:01

NEEE

ja opakuju jen moje a tvoje komenty, ponevadz meles porad to stejny, tak ti odpovidam tim co uz bylo receno, odpovedeno,...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 17:16

rudych: Mel si co chceš, ale mě už neobtěžuj..., jseš jak pijavice! Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 17:17

bych rekl ze je to naopak,...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

18. 3. 2019 17:23

V.P. Jak píšu, pořád to tam je a každý se může přesvědčit.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 17:28

Sitra Ahra: Nemám s tím problém..., ať se každý přesvědčí o Tvých podpásových způsobech, proč ne? Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 17:33

P.S.: bylo to zde, kdyby někdo nemohl najít: https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200554&cat=516

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Luisifer
18. 3. 2019 17:35

A není jednodušší dát odkaz, kde je koment bez jmenování, přesně dle tady se prozměnu hodícího buzerpožadavku?

https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200554&ppuser=96017
14. 3. 2019 23:12

Pokud někdo dá svůj názor ať už nesouhlasně, tak co předvádí VP stále dokola je prachsprosté humáč.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 17:40

Luisifer: Jo, je prachsprosté humáč, jak další "hyena" naklusala..., ale "s křížkem po funuse". Jseš druhej, chlapče! Smile! Smile! Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 17:50

Smile Smile Smile

dalsi na haku,....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Luisifer
18. 3. 2019 17:59

VP: Zkus najít rozdíl mezi "jsi hyjena" a mezi "co předvádíš je humáč". Jedno z toho je názor na počínání a jedno je na přesdršťku za sprosty napadení.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 18:07

Luisifer: Smile! Tak to už je fakt trochu moc, nemyslíš...? Ta "hyena" v uvozovkách je jen příměra na podlé a útočné chování se zde a Ty se podle a hnusně chováš! Někdo se Tě na něco ptal že ses tak angažoval(a zcela zbytečně, když jsem ten odkaz sám dal, ještě před Tebou - a stojím si za tím, co jsem tam napsal). Jinak srovnej si časy komentářů, nějak Ti to nesedí, když už "žaluješ". A "přes držku" si dej sám sobě, někde za rohem, ať to nikdo nevidí... Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
18. 3. 2019 18:09

Že vás to, chlapci, baví - když víte jak to opět dopadne. Myslím, že není potřeba odkazovat jinam, stačí si pozorně přečíst zde, začátek diskuze.
Mimochodem, Robson65 ve třetím komentáři vyslovil souhlas se sysho, takže se provinil ještě víc - komentoval komentář, který komentoval (nedotknutelný) komentář. Jen na něj pan Pibil zapomněl, ach, brzo budeme všichni "hyeny".

Foto výborné, autor samozřejmě ví, co dělá.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 18:15

Smile! Další přiběhla.., ještě jedna, či dvě(možná tři?) chybějí, ale ony přikvačejí, o to se nebojím... Fakt úroveň. Jak říkám, pokud jde o hon na čarodějnice, nebo linčování v davu, tak na to jste machři. Hlavně že jste na tohle chování hrdí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
18. 3. 2019 18:25

Ale dělá Vám to dobře. Když jste středem pozornosti. V tom totiž bude zakopaná hyena.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 18:28

no s fotkama mu to nefunguje, ty jeho "rady" taky uz nikdo nebere vazne, tak alespon takhle

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 18:45

atomis 18:09: Když už žalujete..., tak jsem si všimnul a "nezapomněl", ale na rozdíl od vás a mnohých výše uvededných se Robson65 chová naprosto korektně a to celkově zde na DA, takže to naprosto beru, jako že se mu více líbí barevná verze(nic více a nic méně). Nebyl v tom od něho ani v nejmenším nějaký postranní úmysl. Tady dále už vůbec nešlo a nejde o fotku a nechte laskavě na mě, koho do "smečky hyen" zahrnu a koho ne. Vy do ní samozřejmě patříte a sám jste se dnes opět sám zařadil, stejně jako mnozí další před vámi a to, že už jste vcelku "slušně velká smečka" zdaleka neznamená, že máte pravdu.

18:25 Prdlajs mně to dělá dobře..., bez těch přiblblejch narážek a os. útoků, bych napsal kom. K FOTCE, případně ohodnotil a tečka. Všímám si já druhých, jak hodnotí a komentují, nebo až když se do mě začne někdo navážet, tak si to holt nenechám líbit, byť i to často přejdu s úsměvem a myslím si své. Ale to by jste se musel trochu snažit, podívat se na celou věc nezaujatě, což evidentně neumíte. Takže si hleďte svého a nevysírejte, já si vás taky nevšímám, nebo snad někde prvotně jo???

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 18:47

rudych: Už ten bourbon nepij, pak vidíš zamlžené fotky i tam, kde nejsou... Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 18:54

Jen tak na vysvetlenou, kdyz uz ti to lezi v hlave,.....Ta fotka o ktere mluvis, ma takovou zamlzenou atmosferu, takove styl, takovej vysledne dojem,...….Nic technicky pridelane. Je to neco v ni, mojo takove

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 18:57

rudych: Nebo si ještě přihni..., možná to pak bude lepší a přestaneš plácat nemysly o zamlžené atmosféře(?), když je tam vidět až "na druhou stranu zeměkoule"... Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 18:59

tusil jsem ze ztracim cas

delas si srandu o necem cemu nerozumis,......

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
atomis
18. 3. 2019 19:03

VP: A že se Vám udělalo ještě líp. Tolik pozornosti, každý se o Vás zajímá .. Carpe diem.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 19:10

atomis: Neudělalo se mně líp, je mně vcelku dobře(vám ne?), ale nehodlám dál odpovídat na nesmyslné otázky.... jdu si užívat večera. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
GreatWhite
18. 3. 2019 19:13

dodneška jsem nepochopil co je špatně na vyjádření se ke komentáři v otevřené diskuzi :/ nestačím se divit co nevinný koment od sysho vyvolal, zvlášť když věcně upozornil na detail na fotce...s takovou tu za chvilku bude potřeba korektní ředitel Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 19:20

GreatWite: špatně na tom není nic. Totiž pravidla na DA proti tomu nic nemají. Ostatně patří to do diskuze všude.

Naopak....špatně na tom je ve Vlastových očích naprosto všechno. Prostě proto, že to nalamuje jim vyžadovanou absolutní nedotknutelnost jeho komentářů. Ta je pro něj naprosto zásadní a kvůli ní především vznikají zdejší problémy.

Ale nové to není. Co já pamatuji, táhne se to tu s různou intenzitou málem už tři roky a všude jinde by se to řešilo smazáním účtu takového provokatéra...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 19:21

GreatWhite: Tady už dávno nejde o komentáře k fotkám..., ale je to patrné i zde, pod touto fotkou, "o co vlastně komu jde". Kdo nechce vidět neuvidí a kdo nechce pochopit, tak nepochopí a kdo chce psa bít, hůl si najde. Já pohnutky mnohých též nechápu a zřejmě ani nepochopím ... Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 19:25

Jeřábek: Ano, táhne se to od vašeho návratu na DA a že zde máte pár noshledů, kteří k vám vzhlížejí a chovají se podobně hulvátsky, jako vy, to je ten další důvod..., takže asi tak. Vy by jste mazal účty těm, kteří vám "nezobou z ruky", že? Mh, tak to já vám teda zobat nebudu a podlejzat jako někteří už vůbec ne!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 19:45

Bych rekl ze tenhle pripad neni vyresitelny diskuzi , tenhle clovek zije v iluzy a je mentálně nestabilní. Nejakym hlasovanim presvecit administraci o vymazani profilu, nebo ignorovat, popripade blokovat. Sam buduje dale a dale vsechny dukazy o jeho sociální nesnášenlivosti, podezrivavosti, kazdou pomoct povazuje za nepratelsy akt…...je pravda ze je sloboda projevu, ale neustale napadani nema misto na takovehle praktycky uzavrene spolecnosti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 19:48

"mentálně nestabilní" 😂😂

No Rudy, myslím, že už tu dnes bude ticho, protože všechny ty hyeny a hulváti teď už sedí s papulema dokořán nad V.P. právě vloženou fotkou a vydrží jim ty papule němotou otevřené celý večer :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 19:50

Smile je to smutne

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
subal
18. 3. 2019 20:12

Překvapila mě.... líbí se mi, jak jsi uchopil téma. Prima! Thumbs Up! Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 20:38

rudych/Jeřábek: No na závěr jste se oba předvedli v "plné kráse"..., fakt úroveň! Je to fakt smutné, to máš rudychu pravdu!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
18. 3. 2019 21:32

ted uz to tema blbema recma nespravis, ted ses tak ukazal ,zase, ze všichni vidi kdo prudi a kdo ne, myslim I ti co si toho snad drive nevsimli,...no coz, jdi zas psat blbosti at se zasmnejem,....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
18. 3. 2019 21:43

rudych: Ano..., všichni, kdo chtějí vidět, zde vidí, kdo opravdu prudí! A "Hyeny chechtavé", ať se klidně smějí. https://plus.rozhlas.cz/hyeny-se-chechtaji-a-my-vime-proc-6643833

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
navyy
18. 3. 2019 21:46

foto výborné ..limitsal jen zkazil dojem...škoda

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
19. 3. 2019 10:09

A pak že to tu nežije :-) V jednom vás ale pane Pibile už delší dobu skutečně obdivuji. Vaše touha, vše si obhájit(tipuji dobrých 70-80% všech vašich komentářů v "bitevních" debatách), vracet se neustále k tomu, kdo kde co napsal, kdo zaútočil první, nebo kdo se věnuje fotce a kdo ne....... To by mě fakt nebavilo. Jasně, jsou tu i vaše "klidové" komentáře, ve kterých se snažíte poradit a napsat svůj názor na fotku. Popravdě, a neberte to prosím ve zlém, většinou mi tyto přijdou hodně úsměvné. Často v nich čtu, že by byl lepší jiný ořez a nebo BW místo barvy, či naopak. Víte, a opět ve vší slušnosti, v mých očích patříte na této galerii k tomu nejslabšímu, co je zde k vidění. Jasně, jsou tu i jfujinonové a podobní, ale u nich je to už totální dno a není se tak ani o čem bavit. U vás je vidět, že dokážete zvládnou alespoň techniku. Bohužel však, když vám člověk rozklikne galerii, vidí v ní spoustu obrázků, Fotografie se ale hledá opravdu těžko....... No prostě, doporučuji více, a především pak kvalitněji fotit a méně diskutovat(klidně i méně vkládat), to myslím pomůže všem stranám. A navíc, kdo se tu pak tím vším má prokousávat, že? ;-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
19. 3. 2019 15:13

Vlasto, být Tebou, tak bych na Ondru vůbec nereagoval. Spíše bych dvakrát přečetl a pokusil se zamyslet.

Ovšem a pochopitelně můžeš napsat i odpověď v Tvém stylu, je to Tvoje právo, ale jenom se tím ještě vice zabetonuješ a to Tě opravdu nikam neposune.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
19. 3. 2019 16:14

fotka moc fajn Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
19. 3. 2019 17:08

výborné, zábavné, nápadité

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
19. 3. 2019 20:59

...rouzi.../jokr7: Snad to i myslíte dobře(?), ale mám na celou věc odlišný názor a klidně se "nikam neposunu", ale především se nebudu chovat jako "šmejd", což je zde často(viz. např. pod touto fotkou a nejen pod touto fotkou, dost často k vidění). Ono se to pěkně kecá, když se to týká jiného, ale zkuste se vžít do situace, když se k vám budou někteří chovat tak hulvátsky a neférově, jako se někdy chovají vůči mně. A zkuste si taky položit otázku, zda prvotně provokuji a vysírám já, nebo ti "féroví UMĚLCI"(Rudych, Jeřábek ,Anarki3, Sitra Ahra a pak pár ojedinělých případů, co si jen "přihřejí polívčičku", aby si posílili EGO, nebo se zavděčili zdejší "umělecké smečce", která si hraje na "nedotknutelné" a jen oni zde asi mají právo na "správný názor" a kdo má jiný, je nežádoucí a měl by se mu zrušit účet!? Nesdílím tento způsob komunikace a hodnocení!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
19. 3. 2019 23:23

Tak jsem si moc přál, aby si vzal Vlasta Josefovu vážně zamýšlenou a moudrou radu k srdci...a už nijak nereagoval...a místo dalších řečí se nad sebou tiše zamyslel.

Alek kdepak. Vlasta si prostě se zdviženým prstíkem musí odemlít to svoje. A bojovně "umělcuje", "šmejduje", "smečkuje...a dál potápí i poslední zbytky respektu o který tu postupně vlastní aktivitou přišel.

Tak ode mne jedna poslední rada..i když tuším jak skončí:

Vlasto, tiše si uzavřete tenhle svůj účet a udělejte si účet nový. Pojmenujte ho třeba SARKA-FARKA aby nikdo ani netušil, že jste to vy. No a začíná sezóna Vašich oblíbených kytek, skalek a medvědího česneku. To Vy zvládáte nafotit alespoň ne až tak nápadně mizerně. A to hezky nenápadně vkládejte, koukejte jak kdo reaguje a přizpůsobte vlastní komentování Vašemu významu (v rámci toho nového účtu) a Vašim znalostem. Vznikne tak (doufejme) aktivita, která bude na DA ve všech směrech snesitelná a navíc oproštěná od trapností, které jste si tu na sebe za ta léta a poslední dobu zejména nabalil a je s Vaším jménem (tím současným zde) spojena a těžko byste se ji díky své povaze zbavil....

Prostě se Vlasto staňte někým jiným (úžasná schopnost internetu) a to současné nechte za sebou...zatněte zuby, jak se říká stáhněte ocas a resetujte své chování pod novým (nikomu nevyzrazeným) jménem...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

20. 3. 2019 00:36

To co píše J.J. Není vůbec špatný nápad. Znám pár lidí kteří něco podobné udělali a uviděli jak pak na tom opravdu jsou. Velmi upřímně myšleno.

PS. Ani jednou jsem od toho kolečka Rudyho což byla sprosťárna, na tom trvám, nenarážela na vas V.P. Jen jste nepochopil co jsem psala jiným. Ani na vás neútočila narozdíl od vás. S.A.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
shimmell
20. 3. 2019 02:22

Ondra .rouzi. to shrnul velmi dobře.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jfunion
20. 3. 2019 04:39

růžičko dno a špína tehle galerie jseš ty a tobě podobné hyeny,které se samozřejmě ozvou,stačí jen sledovat v jakém pořadí,fascinuje mě že někdo kdo nezvádá ani expozici kritizuje ostatní....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
20. 3. 2019 07:31

V klidu pane Fišero, hlavně v klidu. Ať se vám zas nezačne dělat pěna kolem úst 😉

P.S. Jestlipak vůbec víte, co je to ta expozice, co? 😋

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 08:03

Jeřábek/ Růžička, S.A., Rudych: Kdyby jste se raděj začali chovat férově a podle pravidel DA = hodnotili a komentovali FOTKY a ne osoby, to by bylo pro DA úplně nejlepší a žádné podobné "přestřelky" by se zde nekonaly. Natož aby jte doporučovali debilnosti, jako výše uvedenou změnu nicku(jsem zde pod svým jménema tak to i zůstane! "Podvodné nicky", za které se schovávají někteří hulváti a v anonymitě urážejí a napadají druhé, jsou doménou některých výše ucedených), nebo že bych se měl naučit kvalitněji fotit a méně vkládal a diskutoval a že moje galerie patří k tomu nejslabšímu, co je zde k vidění a že se v ní fotka hledá opravdu těžko... a to hlavně nic ve zlém a ve vší slušnosti že?(viz Růžička výše). Na rozdíl od falešníků jako je např. S.A, si za svými názory stojím(v naprosté většině, byť uznám chybu, pokud mě o ní někdo soudný a férový přesvědčí). A fotit si budu jak chci, co chci, kde chci a nikdo mě nebude určovat, co a kolik můžu vložit na DA!!! Jakým právem tohle vůbec může tady někdo doporučovat? Vkládám, komentuju a hodnotím fotky dle pravidel a prvotně se do nikoho osobně nenavážím a to, že nezapadám do modelu rádoby "umělecké party" kolem Jeřábka a některých ze skrachovalého PE(neskáču podle Jeřábka a nepodlézám mu, jako mnozí zde), to je zřejmě důvodem soustavného nátlaku i v osobní rovině, včetně sprostých nadávek(Anarki3)? Prostě tři největší hulváty(Jeřábka, S.A., Anarkiho3) mám zablokované a očekával bych že si mě a mých fotek přestanou všímat, což by byla záruka "klidu a míru" mezi námi a potažmo i částečně na DA. Pokud hodláte takto pokračovat, tak ještě dva, tři hulváty zablokovat můžu, ale jak je vidět, tak právě ti zablokovaní o to více do mě vysírají u cizích fotek, takže ani to není řešení, tak co už? Vypadnout z DA(o to asi nejvíce jde)a nebo začít "zobat z ruky" Jeřábkovi a spol? Ani jeno pánové! Ale co chtít od nevychovaných hulvátů, že? Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
20. 3. 2019 08:31

Vlastimile, to skoro vypadá, jako by vaše 2 poslední komentáře zde psala jiná osoba. Včera k mé osobě klidná odpověď typu: snad to i myslíte dobře. Dnes osočení z neférovosti? Proč, nerozumím tomu? Nevím jak ostatní, ale já zde používám jeden jediný profil. Nevidím jediný důvod, proč bych se tu měl schovávat za nějaký další? Můžete to stejné říct i vy? Co je špatného na mých včerejších slovech o vší slušnosti??? Dělejte si tu co uznáte za vhodné, já psal pouze svoje doporučení a svoje názory, to je přeci jasné. Jestli si z nich něco vezmete, nebo je hodíte za hlavu, to už jen jen a jen na vás....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
20. 3. 2019 08:52

Vlasto, výraz hulvát už používáte jako nedílnou součást Vašich traktátů. A tak jsem se díval kde třeba tady pod touhle fotkou najdu ty hulvátské komentáře.

A našel jsem jeden. Ten

20. 3. 2019 04:39

Nebo Vy to vidíte jinak, vidíte, opravdu důvod, proč tu málem polovinu aktivních účastníků DA nazýváte zcela běžně hulváty? Není to spíš o tom, že nesnášíte jiný názor než ten Váš a nesnášíte jakoukoli zmínku, která ve Vás působí jako nepřípustný zásah do Vašich komentářů...což vede k Vašemu výbuchu nesnášenlivosti) ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rumovník P
20. 3. 2019 10:24

je to marný, je to marný, je to ….

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
20. 3. 2019 10:49

Ten "zkrachovalý" PE mi začíná vrtat hlavou. Takhle o něm mluví jenom 2(možná ale pouze 1) osoby......No nic. Každopádně pro JJ, být nazván špínou je myslím ještě docela úspěch. Pan Fišera(jfuninon) umí z pusinky vypustit i jiné lahůdky. Jen v rychlosti:

https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200464&cat=516
https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200478&cat=509
https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200624&cat=523

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
asako
20. 3. 2019 11:39

Fajn fotka. Nápadité téma i zpracování. Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

20. 3. 2019 11:41

Ano, je to marný, je to marný, je to ….
Tak zase někdy na shledanou. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
20. 3. 2019 11:52

napisu jeste jednou to stejne
Bych rekl ze tenhle pripad neni vyresitelny diskuzi , tenhle clovek zije v iluzy a je mentálně nestabilní. Nejakym hlasovanim presvecit administraci o vymazani profilu, nebo ignorovat, popripade blokovat. Sam buduje dale a dale vsechny dukazy o jeho sociální nesnášenlivosti, podezrivavosti, kazdou pomoct povazuje za nepratelsy akt…...je pravda ze je sloboda projevu, ale neustale napadani nema misto na takovehle praktycky uzavrene spolecnosti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 12:28

...rouzi...: Já se zde snad k vám chovám neslušně?(pravda, že ta neférovost spíše patřila zbylým dvěma). Ale oproti včerejšku, jsem si vůči vám dovolil poukázat na to, že NEMÁTE ŽÁDNÉ PRÁVO NA TO, ABY JSTE MĚ(KOMUKOLIV) DOPORUČOVAL,ŽE BYCH SE MĚL NAUČIT KVALITNĚJI FOTIT, MÉNĚ DISKUTOVAL A MÉNĚ VKLÁDAL A POSUZOVAT ŽE PATŘÍM K TOMU NEJSLABŠÍMU, CO SE DÁ NA TÉTO GALERII VIDĚT..., atd. A nic na tom nemění ani použití fráze "ve vší slušnosti"!
Přečtěte si pravidla DA, kde se jasně píše: "hodnotíme fotografie, nikoli lidi"!

Na vaši otázku: Ano, já to o sobě můžu říci, že zde mám jen jeden účet a to pod vlastním jménem.

Ono kdyby každý napsal pouze názor na fotku, případně ohodnotil, bez navážení se do druhých osobně, tak by zde klid byl. Například vás se(stejně jako dalších zde)naprosto korektní výměna názorů v komentářích pod touto fotkou, mezi mnou a sysho, netýkala. Nikdo z nás protějšek nenapadal a po dvou komentářích(mezi mnou a Honzou) by byl klid..., ale to se náramně hodilo té smečce kolem Jeřábka a téměř všichni z ní se postupně přidávali a jen přilévali(jí) olej do ohně! A vy ste se k nim musel taky přidat, aby viděli, že k nim patříte, jste jim věrný a "vyjete s nima", nebo co vás k tomu vedlo?
Jste na DA pár měsíců, mě neznáte a děláte soudy??? Jsem na DA 13let a nikdy jsem neměl potřebu podobným způsobem někoho hodnotit. Napíšu názor na fotku, případně ohodnotím a jiný názor NA FOTKU RESPEKTUJU a nereju do něj a jeho autora, natož u cizí fotky(každý umí číst a svůj odlišný názor může každý dát na vědomí názorem odlišným, bez osobních "invektiv".
Názor ostatních NA FOTKY respektuju a pouze jednou, před cca třemi lety jsem se ozval, kvůli zaujatému/hrubě neodpovídajícímu hodnocení u cizí fotky a co z toho bylo za hnus a přitom dotyčný neustále sprostě nadává, pomlouvá, uráží způsoby, že ty vaše odkazy výše, jsou jen slabý odvárek! A to nikomu zde nevadí a ještě mu Jeřábek(nejen on) tleská a podporuje ho v tom? Co je tohle za jednání? Mnoho zlé krve sem hulvátským chováním přinesl především Jeřábek(od svého návratu před cca třemi lety), který nemá žádné výsadní právo jednat zde z pozice, kdy si myslí že má jen on ten správný názor(právě Jeřábek nesnese jiný názor a kdo ho má, tak toho málem stalkinguje). A nic na tom nemění ani to, že mu mnozí podlejzají, že to je až směšné, jak se často snaží vlichotit...

Je s podivem, že nejvíce vysírají ti tři, mnou zablokovaní(+ rudych v posl. době) a to v osobní rovině u cizích fotek, když u mě nemůžou... To nedokáží respektovat to, že s nimi prostě diskutovat nechci z důvodu velmi negativních zkušeností s nimi(všechny tři jsem opakovaně odblokoval, ale hon na čarodějnice pokračoval dál... a NEBYLO TO A NENÍ O FOTKÁCH A NÁZORECH NA NĚ!). Nebudu zde(jako vy)dávat odkazy na hnusárny, které zde zůstavají moderátorem nesmazány. Ono je asi i lepší, je nemazat, ať je kdykoliv dokazatelné, jak se zde kdo choval/chová.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 12:30

P.S. A o tomhle to je..., stačí se podívat hned výše..., Rudych zase plácá Ty své arogantní nesmysly a mazal by mě účet(stejně jako Jeřábek)..., ale sám si nevidí ani na špičku nosu a do huby už vůbec ne! Tohle je férové chování??? Jděte pánové do háje, s takovým přístupem. Nehodlám se dál, s takovými hulváty špinit!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
20. 3. 2019 12:44

Ono prave o to jde,.....ty namisto abys hodnotil fotku, tak napadas lidi, tak jak tady to zacalo, pak vsem radis jak maji hodnotit, psat komentare, a kdyz odpovime, tak zase zacnes napadat.

Kdyzbys tady jen psal po svojimi fotkami (jestli je tak muzes nazvat) , nepsal vsude nesmysli, a potom kdyz ti na to nekdo upozorni, tak namisto napsat : sorry", tak dlouhe citaty, jak tvuj pred posledni, co kde kdokoliv napsat nekde.

To uz prave nikoho nebavi, zustan tady treba az do smrti, ale proboha uz drz hubu, a nerad tam cemu nerozumis.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
20. 3. 2019 12:46

Vlasto, Vy ani žádného Jidáše evidentně nepotřebujete. Vy si za Pilátem dojdete sám.
A pak otesáte dva trámky, ukujete nějaké ty hřebíky a nakonec se samou lítostí nad sebou samým sám přikováte.
Jen se obávám, že Ti dva, jeden nalevo, druhý napravo Vás prokouknou a budou se i v té situaci notně smát.
No a s tím výtahem nahoru, to už vůbec, to totiž už dávno před tím byly prokouknuty Vaše pohnutky. A o těch to je 🙂

Tedy by bylo dobré včas se těm hřebům vyškubnout, falešné slzy bederní rouškou osušit, trámky rozebrat a zatopit hřejivý oheň pro pocestné... 🙂

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

20. 3. 2019 12:48

Ano, vadí jen to že jsme, že máme svůj a dáme ho autorovi vědět. I když se to netýká vůbec V.P. tak prostě vadí. Stačí když V.P. napíše něco k fotce jako první, což je kupodivu zcela běžné, tak jakákoliv reakce nesoucí informaci k autorovi je pak narážkou na komentování V.P. A to mluvím o tom co se ho netýká, nedej bože, že se tak jako tady pod tou fotkou někdo ve vší slušnosti ozve. A upozorní na přímo na nesmysl který V.P. napíše, v dobré víře, že to bude opoziční informace pro další diváky. neee! Zase V.P. ve své samolibosti začne sprostě urážet a napadat všechny, co si dovolí nesouhlasit. Je to totiž trestné, mimo zákon, mimo pravidla DA která sám tak precizně dodržuje, jako u odkazu např. viz. zde. https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200554&ppuser=96017
14. 3. 2019 23:12

To nemluvím o běžném jevu kterému se říká krádež, když bez souhlasu autora upravuje a předělává, dokonce následně publikuje cizí fotky.

Tak to opravdu od takového člověka sedí, kázání o morálce.

PS. V.P. neberte si mě do huby a já si nebudu všímat vás, tak jako jsem se o to snažila už několikrát!!!!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
...rouzi...
20. 3. 2019 13:00

Vlastimile, já jsem přeci nic o tom, že se ke mně chováte neslušně, nenapsal :-) K ostatnímu se nebudu vyjadřovat, přijde mi to dětinské....

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:34

Dark Enemy/Sitra Ahra: Trocha mystifikace a lží na závěr, nebo na úvod(?) nemůže škodit(hlavně když někomu uškodí)že? U Tebe není špetka snahy o to, aby to tady bylo lepší, než dosud a místo abys mlčel a šoupal nohama, že jsi tady vystupoval pod falešným účtem(na čas i současně s tímto) a pod ním nadělal spoustu zlé krve, tak zase napadáš, obviňuješ a lžeš?! Ty si mě laskavě přestaň všímat a chovej se dla pravidel. To už je fakt síla, po tom, co jsi tady předvedl ještě poukazovat na smyšlené porušování pravidel a že je to tresné, mimo zákon a pravidla DA...? Smile! Tak to je teda fakt vrchol pokrytecví a arogance. Tady to není na mazání účtů, tady je to práce pro Chocholouška a možná i pro sexuologa, ohledně pohlaví, které taky měníš, jak ponožky.

Takže Ty si mě neber do pusy, já si Tě všímat rozhodně nebudu(ani jsem si nikdy prvotně nevšímal), teda pokud tady nejseš ještě pod jinými nicky, což by nebylo asi nic tak divného, po tom, co jsi tady předvedl za hnusárnu!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

20. 3. 2019 13:37

To je jen holé konstatování, nic víc. Já to myslím vážně a vy?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:37

...rouzi...: OK..., jsem pro, dál pokračovat korektně. Nejsem zvyklý tahat s sebou dál nějaké nedorozumnění a patlat se v tom, ale musí to být oboustranné. Nestojí za to, otravovat si náladu zbytečnostmi. Takže dál v phodě, jo? Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:38

opr.: v pohodě... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek

20. 3. 2019 13:39

Myslím, že té fotky je škoda. Máte k dispozici mou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:40

Dark Enemy: ???? Ano, vše, co jsem napsal myslím vážně!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:46

Jeřábek: Vy prostě nepřestanete vysírat, že? Dokážete respektovat to, že o váš názor nestojím a že mně jste lhostejný, pokud se budete dál chovat tak, jak se chováte? Dělá vám problém nevšímat si mě, jako si prvotně nevšímám já vás? Asi ano, jak je vidět! Pokud nedokážete dodržet pouhou ignoraci, pro klid mezi náma i na DA, tak si s tím zajděte k lékaři, v tom já vám nepomohu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
20. 3. 2019 13:55

rudych 20.3.2019 12:44: Přesně..., jako bys to psal o sobě a sobě. Měl bys říci Sorry a už držet ústa, přestat plácat nesmysly a věnovt se "umění".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
františek mikuš
20. 3. 2019 13:56

....jéééjjda,,,aspon tu není nuda.No jak kdy:-)Dal bych to do ČB,ale zase by nevynikla ta francovka...líbí.Zvuk :-)f
https://www.youtube.com/watch?v=GX78HU-txB0

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jokr7
20. 3. 2019 14:13

Vážení kolegové a přátelé dobré fotografie,

Myslím,
že nastal čas, se rozpočítat a tím možná tuto diskusi se ctí ukončit.

Ententýky dva špalíky
čert vyletěl z elektriky
bez klobouku bos
natloukl si nos.
Díra byla veliká,
jako celá Af ri ka.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
silence x
20. 3. 2019 15:30

Konečně něco, čemu rozumějí všichni :D.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anarki3
20. 3. 2019 15:47

To sa mi snáď sníva,tvl. pibil - sa konečne spamataj od ...rouzi... si dostal rady nad zlato!!!!!!!!!!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
No21
23. 3. 2019 19:33

děkuji za nahlédnutí... ☼ ☼ dost dlouho jsem se prokousával komenty, abych zjistil, že je to stále dokola a dokola... Smile Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
23. 3. 2019 19:39

jo, jo No21, autorova moudrost závěrem, to je to co tu chybělo :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
No21
23. 3. 2019 19:44

ne moudrost, ale pouhopouhé konstatování... Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
23. 3. 2019 20:03

tak tak, to je výstižnější... :-)