danyjelvlk
7. 4. 2019 22:03
|
|
Hodnocení: |
|
zaom eighty
7. 4. 2019 22:19
|
|
Anarki3
7. 4. 2019 22:31
|
|
Hodnocení: |
|
Megas.Lakkos
7. 4. 2019 22:39
|
|
jiří193
7. 4. 2019 23:52
|
|
Hodnocení: |
|
Jiří Z.
8. 4. 2019 06:31
|
|
Hodnocení: |
|
navyy
8. 4. 2019 08:09
|
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
8. 4. 2019 08:48
|
moc fajn i s tou saturací
|
Hodnocení: |
|
františek mikuš
8. 4. 2019 09:02
|
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 09:10
|
Na zběžný pohled fajn..., ale chtělo to už na místě trošku "poklidit", nebo úklid v postprocesu = retuše(až příliš rozsáhlé), provést pečlivěji.
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
8. 4. 2019 09:14
|
A nebo spíš uklidit Vlastu :-)
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 09:38
|
jerabek-josef: Nejlépe mě smazat účet, nebo zabalit do igelitu a zapálit, jak psal rudych, Ale do koho by jste pak vysíral(i)?
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 09:41
|
opr.: ... mně..., aby rudych nemusel opravovat pravopis.
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 09:48
|
Vlasto, oni moderátoři velmi pečlivě zkoumají co a jak je tu (na DA) napsáno. A pokud vím, Rudyho příspěvky smazány nebyly. Ani jeden. A dovolím si napsat, že to bude tím, že Vy neumíte číst...a místo interpretace kontextu se Vám nahrne krev do hlavy a pěna kolem huby. A podle toho tady pak interpretuje jen svá vidění...
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 10:19
|
jerabek-josef: S moderátory můžete být kamarád a lichotit jim, jak chcete..., ale o tom, komu se a jaké komentáře mazaly a které smazány nebyly a stále tu jsou "v plné kráse" hulvátského sprosťáctví a arogance(možná je to dobře, protože se dají dokázat/ukázat, narozdíl od těch smazaných, ať už z jakýchkoliv důvodů a nebylo to zdaleka vždy kvůli vulgárnostem)by se dalo hodně diskutovat. Považuji to ale za zbytečné a lepší by bylo, začít se konečně chovat férově. Někteří, včetně vás, toho ale zřejmě schopni nejsou...?
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 10:33
|
Férově, korektně Vlasto říkáte? Byl jsem tu opakovaně svědkem jak Rudyho zesměšňujete, napomínáte, opravujete za jeho používání Českého jazyka. Rudyho, který v CZ nežije už málem čtyřicet let. Nežije, přesto se snaží o sdělení v českém jazyce. A vy jste se tu snížil k posmívání, opravovaní a tahání za naprosto nepodstatné (a všem jinak pochopitelné) odchylky..přitom Vám kouká sláma z bot. A Vy tu Vlasto mluvíte o korektnosti, ukazujete zase na nějakou skupinu pod mým velením a píšete o žádoucím korektním jednáním? Jistě tu budete zase "korektně a jedině správným směrem" vyprávět celý den, neb je pondělí a hrady a zámky jsou zavřené... Doufám, že pak přijde večer A3 a jednou větou, pro Vás jedině srozumitelnou to tu uzavře...
|
|
|
8. 4. 2019 11:00
|
Foto deset a za koment p. J.J. V 10:33 taky deset.
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 11:06
|
jerabek-josef: OPĚT LŽETE, POMLOUVÁTE, PŘEKRUCUJETE, JAK TO NAKONEC DĚLÁTE NEUSTÁLE,JE-LI TO VE VAŠEM ZÁJMU! VY SE ZŘEJMĚ NEŠTÍTÍTE NIČEHO,ŽE? Vytrháváte z kontextu a ten kdo "není v obraze" by vám to snad i mohl uvěřit, pokud by nevěděl, co jste zač! Ukažte mě, kde jsem Rudyho takto prvotně napadnul za jeho Češtinu! UKAŽTE KDE, NEBO "MLČTE"!
Pokud máte na mysli "výměnu názorů" zde: https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200897&ppuser=20992 ,tak to bylo podstatně jinak(opačně), Rudymu se nelíbila moje angličtina(nedocvakl jsem písmenko) a odkázal mě na Wikipedii, abych se to doučil!
viz kom. u této fotky 5.4. v 15:21 a 15:22 a moje odpověď 15:25. To je trochu o jiném, než píšete zde, že??? Anarkiho raděj nevzpomínejte, protože jeho sprosťárny na mou adresu a Subal, byly na okamžitý "vyhazov z DA" a zrušení účtu, tím spíše, že se to neustále opakuje. Vy ho za to ještě pochválíte, protože je to proti mně a kdo je proti mně, je váš spojenec a chráněnec, ať se chová jakkoliv otřesně, že? Fakt hodně smutné! Holt "vrána k vráně sedá"!
Bylo to zde, když už vzpomínáte mazání komentářů: https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200849&cat=509
a zde: https://galerie.digiarena.e15.cz/showphoto.php?photo=200844&cat=509 Ano, já zde mohu mluvit o korektnosti, narozdíl od vás!
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 11:18
|
Sitra Ahra/Dark Enemy: Aby Ty ses nepřihlásil k nějaké "sviňárně", že? Se začínáte scházet a jistě se náležitě podpoříte a uzavře to Anarki3 další sprosťárnou...(?) Jak jinak, jako obvykle, že? 👎
|
|
|
navyy
8. 4. 2019 12:05
|
já se pod koment v 10.33 taky podepíšu...
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 12:07
|
zase "kopes do sve vlastne branky" ? Vlasto?
|
Hodnocení: |
|
Anarki3
8. 4. 2019 12:19
|
Mne sa najviac páči, že sa ešte aj čuduje, že sa tak správať k nemu. Nakazil aj ostatných tu a stále si bude mliet te svoje nezmysly. Mal by si sa dať na písanie sci-fi a zahodiť fotoaparát!
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 12:25
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 12:26
|
No vida..., už se slejzají, jak jsem předvídal(11:18)
A Anarki3 to umí i "slušně", světe div se 👍(nebo máš "žlutou kartu"?).
|
|
|
hotmandarin
8. 4. 2019 12:53
|
Fíha, koukám, že diskuse pod mou fotkou připomíná atmosféru v Bagdádu v r. 1990 :-) No, já se k tomu vyjadřovat nebudu, pánové, jsem tu nováček, ač mi to tedy výrazně připomíná některé debaty na zrušeném PEXu :-) K fotografii pro Vlastimil Pibil: jedná se o fotografiku, takže jistě jsem úpravy dělal. Scénu jsem si ovšem "uklidil" na místě, tzn. jde o něco jako manuální koláž s tím, že v postprocesu jsem dělal saturaci, křivky a drobné retuše. Řadím se k těm, kdo se u fotografik nebrání úpravám v postprocesu, ale respektuji i opačný názor u tradicionalistů. To je samozřejmě předmětem nikdy nekončící diskuse, kde jsou hranice fotografie, fotografiky a obrazu... já osobně jsem někde asi uprostřed, mám nějaké hranice, přes které bych nešel, ale vnímám to tak, že žádná rozhodná autorita v tomto neexistuje a nechť si každý najde svou cestu :-)
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 12:56
|
Si nedovedu představit že jste na PE měli něco takového jako je Vlasta Pibil :-) Možná Rudy pamatuje, ale já určitě ne :-)
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:05
|
JJ, je to endangered species, jsem netusil ze jeste existuji,...prezivaji jen v urcitych podminkach
|
|
|
hotmandarin
8. 4. 2019 13:06
|
Josefe, asi ne, respektive si nepamatuji, já už tam víc jak rok před zrušením nefungoval, ale byli tam jiní vytrvalci... mě to vždy nechávalo chladným, snažím se komunikovat s pokorou s každým, ale z nějakého důvodu právě takovéto diskuse a příspěvky činí ten či onen web populárním a lidi to přitahuje a sledují to :-)
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:11
|
Tak tady Vlastu podporuje přímo marketingový ředitel E-15. Spočítal si totiž, jak dokážou jeho takové stále dokola opakované morytáty podpořit návštěvnost DA. A to je v obchodním styku velmi potřeba :-) Fakt ale je i to, že my tady (cit:jeřábkova smečka..) jsme se pro ten výsledek obětovali a to prosím zdarma :-)
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:11
|
Mandarin, bych rekl ze jsi to dobre zhrnul, a celkem souhlasim.
Na vysvetlenou, nekdy se najdou urcite typi lidi, kteri kontantne strkaji nos do neceho cemu nejak nerozumi a tim se stavaji otravni druhym . Otravni tak, svou aroganci a hlouposti, ze uz jsou na ne nekteri alergicti.
|
|
|
hotmandarin
8. 4. 2019 13:18
|
Jojo, já jsem vždycky podezříval toho Klimka, že si tam cíleně najímal kverulanty, aby se zvedla návštěvnost PEXu a ty reklamní banery se prodávaly snáž :-) Těsně před skonáním PEXu tam už bylo minimum kverulantů, a dost možná i proto došlo k zániku :-))
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:20
|
Jedine bych trochu namital proti tehle vete: "ale respektuji i opačný názor u tradicionalistů"
Traditionalist jsem treba ja, nebo Josef, kteri jsme zacinali v koupelne. A zadny z nas nema namitky k rozumnemu, decentnimu postprocess, ktery fotku vyzvedne do umneni. Tihle "traditionalist " o kterych mluvis, jsou vetsinou novodoby majitele fotaku, kteri postprocess neumi, a ani netusi ze se odjakziva delal pod zvetsovakem. Tak si vymyslili tohle porekadlo, vyhodne pro ne. Kdyz je neco spatne, tak reknou to ne JA, to fotak,....
|
|
|
hotmandarin
8. 4. 2019 13:25
|
Rudy, ano, souhlasím - taky jsem začínal v koupelně a s postprocesem jsem se smiřoval až postupně a s jistými zábranami. Mám to podobně. Na druhou stranu, jistému okruhu lidí by bylo dobré zakázat jakékoli SW editory pod hrozbou přinejmenším doživotního žaláře :-))
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:30
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:30
|
Možná tady dojde na poznání, že pokud Vy jste měli jeden zvětšovák a jednu koupelnu, tak Vlasta dvě koupelny a minimálně zvětšováky dva...a když on zvětšoval, tak Jeřábek ještě tahal dřevěného kačera po zarostlém chodníku :-) A než to přijde, beru psa a jdu (bez kačera) na procházku...venku je krásně :-)
|
|
|
Anonymous
8. 4. 2019 13:36
|
dobrou prochazku a nadherny den vsem
|
|
|
františek mikuš
8. 4. 2019 13:48
|
|
Napol
8. 4. 2019 14:00
|
|
Hodnocení: |
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 14:06
|
jerabek-josef: Ano na PE jste nikoho podobného zřejmě neměli a to vás žere, že vám "nezobu z ruky", jako zřejmě většina na PE a "vaše smečka" tady "zobe"(z různých, převážně "zištných" důvodů)!? Vaše praktiky jsou ohavné a nízké. Být váma, tak se stydím a držím zobáček na uzdě. Je pravda, že většina slušných zde raděj mlčí, nebo i odešli(přestali být aktivní) a nechtějí se s váma handrkovat a nejsou zvědaví na vaše podpásovky, zesměšňování, lživá obviňování a neustálé vysírání v osobní rovině(= zdaleka to není o fotkách). Rudych: Ano, svou hloupostí a arogancí jseš hodně otravnej(neplatí pro členy "smečky", samo..., ti tomu budou tleskat, to je jasné).
|
|
|
Vlastimil Pibil
8. 4. 2019 14:19
|
hotmandarin: V pohodě..., neznáme se, ale snažím se být upřímný. Sám retuše též používám a nejsem jejich nepřítelem, ale míra jejich užití je opravdu na každém, co je ještě fotka a co už "naklonovaná/vyretušovaná plocha". A pak, když už jsou "potřebné" retuše ve velké míře, tak by se měly udělat pořádně a ne tak, aby tloukly do očí a na cca 60ti% plochy fotky se opakovaly jasně čitelné stejné motivy(často i několikanásobně).
|
|
|
sluník
8. 4. 2019 14:35
|
|
Hodnocení: |
|
silence x
8. 4. 2019 14:46
|
vidím prut, vlasec, splávek, rybku, a vpravo i toho rybáře, jak v klídku čeká (s cigárkem či sirkou v puse) až rybka zasekne ... tj. nechat tak, cokoli by se vyretušovalo, chybělo by ....
|
Hodnocení: |
|
subal
8. 4. 2019 17:19
|
|
Hodnocení: |
|
Anonymous
8. 4. 2019 19:50
|
Zase napadas Vlasto? Neni ti to trapny?
Vlasta:
"Rudych: Ano, svou hloupostí a arogancí jseš hodně otravnej"
Pod cizi fotkou?
A neni to nic k fotce?
Uplne mimo? Bavit se s tebou, poslouchat tve napadani je opravdu pod moji uroven,..... Mnel bys vazne popremyslet o leceni,....
|
|
|
Robson65
8. 4. 2019 20:29
|
pre mňa dobré farebne aj bordelovo a sledujem, že sa rysuje čítanie na večer :D
|
Hodnocení: |
|
eMeT
8. 4. 2019 20:32
|
Taková hezká fotka a zas jí Vlasta Poblil.
Příjemná barevnost, příběh jsem si domyslel svůj.
|
|
|
...rouzi...
9. 4. 2019 07:37
|
Pokud bys byl nováček, asi bych měl tendenci upozornit na scestné rady některých slabších kolegů zde.......ale naštěstí, to u tebe není potřeba. Parádní kus, přesně tak, jak je ;-)
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 07:48
|
rudych: K Tvému "kom."(8.4.2019 19:50) Věta: Ano, svou hloupostí a arogancí jseš hodně otravnej", byla pouhou adekvátní reakcí na tvůj "komentář"(k fotce?)..., Ti ho přepíšu, abys ho nemusel hledat... rudych (8.4.2019 13:11)
Mandarin, bych rekl ze jsi to dobre zhrnul, a celkem souhlasim.
Na vysvetlenou, nekdy se najdou urcite typi lidi, kteri kontantne strkaji nos do neceho cemu nejak nerozumi a tim se stavaji otravni druhym . Otravni tak, svou aroganci a hlouposti, ze uz jsou na ne nekteri alergicti. Takže zase "vlastňák", že?
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 08:02
|
eMeT: Chováš se otřesně a druhé bys pomlouval? Pokud se podíváš, jak to zde celé začalo, tak byly pouze komenty k fotce, až na tento: jerabek-josef(8.4.09:14) a od toho se vše další odvíjelo! Takže si uvědom, že brečíš sice pěkně, ale na blbém hrobě a Ti, co tady "blijou" nenávist, aroganci, posměvačné a urážlivé poznámky, jsou především Jeřábek a rudych! No a Ty se k nim samozřejmě přidáš, ačkoliv se tě to přímo vůbec netýkalo..., takže potažmo to tady "zasíráš" i Ty. Pokud si Jeřábek s rudychem odpustí debilní narážky v osobní rovině, tak já si jich ani nevšimnu(jako i dosud = reaguju až na jejich vysírky a jim podobných a to zdaleka ne vždy, ale nakálet na hlavu si snad od nich nemusím nechat líbit, nebo jo?). Takže laskavě rozlišuj příčinu a následek. Pokud to nepřestane, "zařídím se zde jinak"(pro mě pohodlněji) a uvidíme, jak se to bude líbit? HOWGH.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 08:05
|
Vlasto, běžte se vycpat....
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 08:13
|
P.S. Co se fotky týká, tak mám takový dojem, že zdejší "UMĚLCI" trpí profesionální slepotou a ještě se navážejí do druhých. Dokonce i Anarki3 to zřejmě vidí podobně jako já, t.j. na nezvládnutý("odfláknutý") postproces, byť jak jsem už psal, na první pohled se to jeví jako fajn fotka.
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 08:16
|
jerabek-josef. Copak, copak..., taky profesionální slepota? Nebo chcete Ty osmičky, devítky a desítky profesionálně obhájit??? Je to nepříjemné, když se někdo naváží do hodnocení druhých, jak to děláte velmi často vy, že?
|
|
|
Luisifer
9. 4. 2019 08:29
|
|
Hodnocení: |
|
silence x
9. 4. 2019 08:50
|
Jsem pořád nevěděla, o čem to Vlasta mluví a proč se tak stále rozčiluje, protože jsem to na fotce neviděla. Tak jsem tu fotku prozkoumala bedlivěji, a už to vidím, co asi má na mysli Vlasta a co mu nedá pokoje. Jsou tam opakující se stejné skvrnky, jakoby autor použil na vícero místech klonovací razítko. Je to ono, Vlasto?
|
|
|
9. 4. 2019 08:53
|
Názor A3 je naprosto v pořádku. Přijde mi to jako by měl někdo zase absťák.
|
|
|
hotmandarin
9. 4. 2019 09:36
|
Chlapi, přestaňte se mi prosím pod tou fotkou hádat! :-) Pro Vlastu: jak jsem už psal výše, fotku jsem retušoval, abych dočistil, co jsem nedočistil přímo v terénu - tzn. jsou tam určitě opakující se plošky, to už je tak nějak v principu retuše :-) Jak říkají Angličané, perception is always right, takže určitě je to má chyba a nikoho jiného, ač to prozatím nikdo nepovažoval za důležité, ani já ne :-) takže děkuji. Jinak pánové, venku je krásně, máme tu jaro jak na dlani, takže vytáhněte své skříňky a běžte tu parádu nafotit. Nebo si dejte pivo a věnujte se milování. Podle mě to za to nestojí, ztrácet čas hádkami. :-) Krásný den!
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 10:01
|
silence x. Mě tohle, o čem píšeš, naprosto nerozčiluje. Ani bych se o tom už nezmiňoval a dostatečně jsem dal svůj názor najevo, už v prvním komentáři a taky by u něho i zůstalo, kdyby... a to už Ti snad vysvětlovat nemusím a alespoň tohle vidíš(?) A že zde dotyčným zdaleka nejde o fotku, to je Ti snad taky jasné(?).
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 10:11
|
|
eMeT
9. 4. 2019 10:13
|
Vlasto, nějak si to pleteš. HOWGH znamená, že přestaneš plácat a ne že začneš ještě víc prskat. Ale tohle přesně vypovídá o tvém pokrytectví a pokřivené osobnosti.
Rudy má rozhodně v jednom pravdu, opravdu bys měl navštívit odborníka. A to ber jako dobře míněnou radu.
|
|
|
Anarki3
9. 4. 2019 10:14
|
ano prišlo mi to odfláknuté, potom som pozrel ďalšie fotky od hotmandarin a tam som sa už kochal aj 10 som po dlhom čase vytiahol, parádne!
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 10:15
|
hotmandarin: Sorry za ten čurbes pod fotkou..., holt Jeřábek u mých fotek vysírat nemůže, tak vyšiluje u cizích fotek a debilně reje, o to více, že je on + Anarki3 mnou zabloovaný(proč, to snad taky nemusím vysvětlovat, stačí se podívat na jejich "též komentáře" nikoliv k fotkám zpětně, u Jeřábka už skoro tři roky dozadu. Třetím adeptem na blokaci je rudych, ale o tom jsem měl dlouho úplně jiné mínění, než nyní, dle toho, co tady předvádí v posledních týdnech (ještě počkám, zdali to půjde chovat se vzájemně normálně?). A pohnutky těch, co se zde aktivně přidaly na stranu Jeřábka a Rudycha a mě "odsoudili"(Dark Enemy, navyy, eMeT...)ty snad ani znát nechci(nijak je neprovokuju, nevšímam si ani jejich fotek), mám s nimi své špatné zkušenosti a nejlepší je dle mě vzájemná ignorace, když to holt "nejde jinak a lépe" a měl by být klid. Měl, ale není??? Ale už se "zařídím jinak" a jsem zvědavý, jak se páni "UMĚLCI" zachovají.
Též přeju krásný jarní den...
|
|
|
eMeT
9. 4. 2019 10:15
|
Ale v jednom máš pravdu i ty, podle tohohle citátu: „Nejhorší srážka v životě, je srážka s blbcem. Blbce nikdy neusvědčíte z blbství. Z takové srážky, vyjdete vždycky jako největší blbec pod sluncem.“
Omlouvám se tedy autorovi fotky za svojí blbost.
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 10:21
|
eMeT: Jen jsem odpověděl silence x a tak trochu se omluvil a vysvětlil autorovi fotky, jak se věci mají..., a tenhle Tvůj posl. komentář je jen potvrzením toho, co jsem psal výše! O pokrytectví a hanebném chování se zde, bys Ty měl mlčet a šoupat nohama.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 10:25
|
Omluvte Vlastu, prostě si sem přišel (už asi po dvacáté) zvednou nožičku... On to na okrajích "svého" území tady tak dělává už léta
|
|
|
silence x
9. 4. 2019 10:43
|
Ona ta pravda je vždycky někde uprostřed, což asi nikdo nechce slyšet. Ale hlavně, tu je to o fotkách, o volném čase, kterého většina z nás má pomálu, o místě, kam se utíkáme od každodenních starostí trochu se odreagovat, pobavit se o společném zájmu, pokochat se a třeba se i něco nového přiučit. Ty hádky jsou zbytečný, je to slepá ulička. Cesta je v diskuzi. Všechno můžeš říct v klidu, bez urážek. Prostě jen tak.
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 10:44
|
jerabek-josef: Vy jste tady "zvednul nožičku" první (8.4. 2019 09:14) a dál to jen stupňoval a stupňujete(a takhle to je, velice intenzivně od vás vedené, už téměř tři roky a mnohdy je vaše chování velice hnusné) a najednou se hrozně divíte, co to, co to, že? Jestli si od vás nechali nakálet na hlavu jinde a jiní, nebo se raděj zbalili a šli, nebo vám naopak "lezli a lezou do zadku", tak se mnou máte smůlu! Ono jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá...,to znáte, ne?
|
|
|
Vlastimil Pibil
9. 4. 2019 10:52
|
silence x. Naprostý souhlas, jen "drobnost", ne že to tady JE o fotkách..., to opravdu už v mnoha případech není a rozhodně to není mým zájmem, aby to o nich nebylo! Ale mělo by to tady být o fotkách(jak i bývalo), volném čase atd., jak píšeš. Ale to by musel někdo udržet zavřený zobák a spolknout jedovatou slinu, než začne vysírat v osobní rovině, což někteří neuměji...
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 10:53
|
Vlasto u Rudyho jsou v tuhle chvíli cca dvě hodiny ráno. A tak si představte, až se v normální ráno probudí a nic netušíce sem na to co tu opět vyvádíte nakoukne... SE začínám obávat, že se to časem projeví i na jeho tvorbě a místo koleček bude vkládat kosočtverce...
|
|
|
9. 4. 2019 10:56
|
Vy ne chá pe te přání autora?
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 10:57
|
Jak bych ti to rekl, Vlastiku, nikdy jsem se nesetkal ani nebavil z osobou ktera ma mensi IQ nez 30, takze je to pro mne nova zkusenost. Nikam to ale nevede, ty nejses schopen sledovat a chapat o cem se lide bavi, moje komenty, myslenky, ktere jsou urcene nekomu jinemu a porad skaces do reci z reakcemi uplne z cesty a nadavkami. Radil bych ti si najit nekoho v tve urovni a nebrat moje jmeno vubec do huby. To by snad vyresilo tvuj problem. Banany uz asi mas, tak se nacpi a jdi si cist Playboy na zachod. To te snad muze uklidnit. Muzes si vzit tuzku a pravitko, orezavat fotky jak by měly být podle tebe.
|
|
|
Anonymous
9. 4. 2019 11:02
|
Dark Enemy: My všichni až na Vlastu jsme autorovo přání z dnešního rána ctili. Stačí se podívat na časový průběh. Je evidentní kdo to porušil. Tím pádem to ale neznamená, že si tu necháme od Vlasty kálet na hlavu a dělat ze sebe blbce. A že budeme mlčet a snášet tiše jeho opakované debilizace !!!
Pokud mohu tuto diskuzi tímto uzavřít. Nic se tím doufám nepokazí..
|
|
|
tchmes
9. 4. 2019 19:09
|
|
Hodnocení: |
|
Ivan 76
9. 4. 2019 20:43
|
|
Hodnocení: |
|
auge
10. 4. 2019 20:32
|
|
Hodnocení: |
|
Rumovník P
13. 4. 2019 07:26
|
velmi zábavná a příjemná záležitost pro odlehčení. Atmosféra pod ní je ovšem hustá :D Scénař pokaždé stejný. Vlasta něco napíše a pan J. se špatně skrývanou poťouchlostí si zlehka rýpne. Vlasta vypění a místo aby zachoval glanc se do toho pustí hlava nehlava, čímž přiláká zástupy přihlížejících. A pan J. kontrolujíc situaci to kormidluje ( s podporou přihlížejících ) k Vlastovu absolutnímu vyvrcholení , pokud účastníky toho cirkusového představení dříve nezmůže únava a neodpadnou
|
Hodnocení: |
|
silence x
13. 4. 2019 08:56
|
No a ty seš taky známej poťouchlík, tak´s to tady takhle pěkně sesumíroval.
|
|
|
Rumovník P
13. 4. 2019 09:10
|
ano Silence, na Zeru chybíš :D
|
|
|
silence x
13. 4. 2019 09:21
|
Teď jsem tady.
|
|
|
Rumovník P
13. 4. 2019 09:32
|
Tady se tak dobře neuplatníš
|
|
|
silence x
13. 4. 2019 09:45
|
Odmeť se, Rumovníku.
|
|
|
Anarki3
13. 4. 2019 12:25
|
rumenige som pozeral to zero, a veru vlastu by si tam mal zavolať, tam by sedel jak riť na šerbel..., ale len na chviľu - bola by tu bez neho nuda
|
|
|
Rumovník P
13. 4. 2019 16:39
|
A3- Vlasta by klidně zvládl obě štace
|
|
|
Anonymous
13. 4. 2019 16:52
|
asi jo Zdenku, tam uz jeden (nebo dva) takove je,....
|
|
|
fakir.h
14. 4. 2019 18:08
|
|