Titulní strana » Kategorie » Abstraktní fotografie //galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=201064&cat=&ids=//galerie.digiarena.zive.cz/showphoto.php?photo=201037&cat=&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva


Autor: perlexis
všechny fotografie tohoto autora
Datum: 13. 4. 2019  Zobrazení: 1711 ×
Hodnocení: průměrná známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení
« další ·
*** (Uhler)
Když slunko své napíná struny... (No21)
 (perlexis)
jaro na vsi (Jiří Z.)
Zoči voči ... (ppeppe)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lubos66
13. 4. 2019 20:03

Omlouvám se, ale to by na mě bylo tmavé i v mém nejdivočejším období...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 20:08

Lubos, nesud podle pracovni notebook,...nerekl bych ze je to tmave, ale spis composition a obsah nejak chyba,....pro mne

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lubos66
13. 4. 2019 20:14

rudych: seběhnu se podívat k B.Tečce na její monitor a ještě se stavím...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Robson65
13. 4. 2019 21:00

mne sa to obsahovo celkom pozdáva ale asi by som bielej prijal viac Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
doloman
13. 4. 2019 21:38

asi bych uměl zamávat foťákem i líp.nic proti.mě to nezaujalo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
perlexis
13. 4. 2019 22:06

Abych byl upřímný,tak fotku jsem sem dal jako takový pokus,všímám si totiž,že tento typ fotek poměrně často sklízí úspěch.Mám problém občas rozlišit dobrou fotku od špatné a poměrně často se ptám,co na některých fotkách vůbec lidi může zaujmout,zvlášt u fotek ,které jsou si obsahem dost podobné,o to víc mě udiví,když jednu lidi chválí a jinou podobnou názorově odstřelí.Tato spadá pod decentní abstrakt,tak tmavá mi nepřijde a je prostě tak laděná,že není tak výrazná a kontrastní.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:13

A Jozefa Kronera znáte? (narozen 1924)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:16

perlexis, souhlasim, mne to taky udivuje, kdyz jsou dve fotky, thematic , quality almost identical, a nekteri lide davaji velmi odlisne bodovani, treba I u spolecneho autora. Vetsinou to pricitam nepozornosti, jmenu autora ( v prvnim pripade nevi kdo to je, pak se to dozvi a hned 9 ), zaujatosti,.....

v tomto pripade, jak jsem uz napsal, composition a obsah nejak nefunguje,....

Ono , jak uz jsem napsal, nekolikrat, abstract nejsou jen nejake treba rozmazane fleky. Muze to byt I realita. A kdyz to jsou ty "fleky" tak musi davit nejaky smysl…..

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:20

Ja ho znam, musel jsem se divat povine na vsechny jeho filmy, maminka s nim hrala v divadle, v jeho zacatcich.
Pak ji odevsad vyhodili kvuli aristocratickemu puvodu otce,...… Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:25

tady když to otevřeš na plný formát tak najdeš jeho portrét z profilu i s tím jeho charakteristickým nosem :-)

no a k němu patří také Šlahačková princezna :-)

https://www.youtube.com/watch?v=4MsDuulcKKw

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:28

Smile

to bych tam nnasel, ale jo,....
takze prece jenom abstractni, nachtene udelany portrait,....:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
lubos66
13. 4. 2019 22:35

rudych: Tak na mě je to tmavé i u B.Tečky.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:36

B.Tečka se bála rozsvítit :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:36

Sad

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
13. 4. 2019 22:38

dneska je tady fact sranda,...jsem tady promrdal celou sobotu,...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 4. 2019 09:36

Pěkné abstraktní křeslo to je..., jsou tady mnohem horší(méně koukatelné) "umělecké abstrakty" a hodnocené jsou 9 i 10(?). Mohla být poladěná výrazněji, případně ji natónovat, čímž by dostala "větší šmrnc". Wink

Hodnocení: Známka se zobrazí až po vašem vlastním hodnocení fotografie 
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 12:49

Ono zalezi kdo ty "mnohem horší(méně koukatelné) "umělecké abstrakty" a hodnocené jsou 9 i 10(?)" hodnoti, mozna je to osoba, osoby kdo tem abstractum rozumi hlavne vedi co to je abstract.....myslim ze abstract si hodne lidi doma nepovesi a kdyz jo, tak se jim libi a vedi co si koupi.
Nekdy se Ovsem stane, ze lide hodnoti fotky ktere by si doma nejen nepovesili, ale nevedi jim hlavu ani patu. Potom davaji takove falesne rady aby se to upravilo aby se to libilo jim, vysledek by byl kyc. Coz neni fer k autorum, specialne kdyz nekteri nedokazou rozeznat ktera rada je vlastne jen nesmysl, hrani si na chytreho.
Ja vetsinou, kdyz si nejsem jisty, co dotycny "radi " a proc, jaky ma vkus, tak se podivam na jeji nebo jeho gallery, a je mne to pak jasny.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 12:56

Koukám, jak se tu i nadále ten pojem "umělecké" používá hlavně pejorativně.

Ministr tehdejší kultury Nejedlý by měl jistě radost :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 12:58

Nehlede na to bych jen upozornil, ze nikdo, kdo tady neco napsal, a vetsina bych rekl rozumi fotografickemu umeni, nic nehodnotil, ani nikdo teda nevi, jestli ty 10 pozdeji daji,....nebo ne. Vetsina je nejista a napsala sve vyhrady. Takze kdyz nejsem jisty, tak se nikam necpu.
I kdyz umneni, jen to slovo, se tady na DA casto zesmesnuje , znevazuje a predhazuje jako neco spatneho. Pro nektere "fotografy" to ovsem asi plati a proto se vystrihaji aby dali do sve tvorby treba jen 0.0001% umeni.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 13:02

K tehle fotce, jeste, tim ze se sem vracim a porad na ni cumim, se mne bych rekl zacina I libit. Ted tam vidim slepice zobajici zrno….. Ja kdybych si ji koupil, tak bych zazadal o nejake upravy. Mozna I Blazek mne pravdu.

Velka otazka je , co mnel autor mnel na mysli, co to rika jemu, proc to sem dal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Vlastimil Pibil
14. 4. 2019 15:08

Smile! Smile! Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
perlexis
14. 4. 2019 19:08

Díky za rozvinuté názory a postřehy,ani jsme nečekal,že by se mohla u toho rozjet taká diskuze:-).Herce Kronera znám a je legrační ,že ho tam vidíte.To je myslím hlavní smysl takové fotografie a vůbec abstraktní tvorby celkově,že lze v jednom obraze nebo fotografii spatřit vícero významů.Proto je mi velice blízký surrealismus,každý v tom může vidět něco jiného,je to samozřejmě hodně o fantazii.
rudych: S většinou toho,co jsi tu napsal víceméně souhlasím,s tím uměním je to nekonečné téma.Já když vidím,co vše se dnes považuje za umění,tak mě až jímá závrat.Jinak jsem tou fotkou neměl na mysli konkrétní obsah,a sám přesně nevím ,co v ní spatřovat.V opěrce křesla se mi mírně zjevuje možná jakási postava ale víc mě upoutá křeslo svým pohybem,dalo by se to nazvat statickým drnčením:-)Každopádně mě ted napadá ,že svůj potenciál ta fotka má,už jen díky tomu,že tu rozproudila tuto diskuzi,která překračuje její neurčité estetické kvality.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 19:19

Smile

ja porad vidim slepice, ted,....
je to na pokec u flasky,...…

Ja osobne kdyz neco takhle vyfotim, tak uz to tam vidim, a potom to jen rozvinu dale upravou,....priblizim divakum treba nazvem a nekdy se stane ze vidi to co ja. Pro mne osobne ale ma kazdy muj vytvor vyznam, treba velmi casto vzpominka. Ovsem jsem sobec, tak si to nechavam pro sebe.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 19:36

k abstractu musis dojit, ne tak ze budes delat veci co vipadaji jako abstract, ale ze budes delat to co tam vidis.

Ja kdyz mne bylo 25 tak jsem kamosil s par malirama a fotografama, dohadovali sme se o abstract, kdyz jsem cumnel na jejich obrazy (Sony Halas z Brna, Matal tatinek od kamosa, Jirka Horak) pri flaskach vina a piva, a ja jim vzdycky rikal, ze jedine co se mne libi je realismus a krajiny,......

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
perlexis
14. 4. 2019 19:59

Já to mam asi trochu naopak-at už okem nebo hledáčkem něco postřehnu,případně zachytim a až pak v tom něco hledám,obojí postup se dá uplatnit,idkyž tvůj přístup je cílenější a spíš vznikne něco s výraznějším obsahem.Jinak u flašky vína se mi taky krásně polemizuje at už o umění nebo jiných oduševnělých tématech:-)Osobně ještě kreslím(tužka,fix,tuš)a tam oproti fotografii nemám problém vytvářet svým způsobem hutný surreál.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 20:35

Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Anonymous
14. 4. 2019 20:52

flaska je otevrena,...jen se staci objevit,...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
sluník
15. 4. 2019 10:33

hmm...

Výrobce fotoaparátu: OLYMPUS CORPORATION Model fotoaparátu E-M10MarkII
Název souboru: P1140136opr3.JPG Velikost souboru: 3592567 B
Datum/čas souboru: 2019:04:13 19:08:40 Datum/čas snímku: 2018:01:14 20:43:02
Rozlišení: 3234 x 3234 Blesk: ne (auto)
Ohnisková vzdálenost: 25,0 mm Expoziční doba: 5,000 s
Clona: f/4,4 ISO: 400
Vyvážení bílé: manuální Light Source: Incandescent
Měření expozice: bodové Exposure: manuální
Typ expozice: manuální Typ komprese JPEG: progresivní
GPS Latitude: ? ? GPS Longitude: ? ?